Ad Block Ad Block
娛樂
2020-04-01 21:51:00

LA街道冷清清 王梓軒做足準備行超市

分享:

新冠肺炎在美國確診人數與日俱增,身在美國洛杉磯嘅王梓軒,因公事在身,未能趕及返港,惟有事事謹慎,做足防禦措施。梓軒話:「之前因為我有個project要同美國嘅同事一齊做前期創作,最近突然疫情喺美國爆發,所以無論大家喺邊都好,我鼓勵大家安守家中,不過我因為要補給必需日用品同埋食物,所以要出去。出去嘅話,都要策劃好一次過買晒所有需要嘅嘢,亦唔好逗留太耐!除咗避免感染病毒外,亦都可以減輕醫護人員嘅負擔,世界各地嘅醫院都係超負荷……」

梓軒途徑的大街,昔日很熱鬧,依家則非常冷清。

梓軒途徑的大街,昔日很熱鬧,依家則非常冷清。

戴上口罩及眼鏡嘅梓軒,步行廿分鐘到附近一間日本人開的超級市場,沿途街上都很冷清,大部份嘅人都有戴上口罩防疫,梓軒話:「呢間超市設有人流管制,任何時間都只得12個顧客入去,而每朝8點半至9點就只准長者入舖頭,我覺得依個措施幾好,減小大家患病嘅風險。幸好呢間超市貨源充足,而且有限制購買,好多超市都被搶購,無哂貨了!」

梓軒衷心希望大家唔好盲搶物資,梓軒話:「有幾種物資依家嚴重缺貨,尤其口罩同手套,我之前喺網上睇到新聞,話有醫護冇口罩改用圍巾,醫護人員真係好缺乏醫療用品,有啲醫生為咗慳住用口罩,佢不眠不休唔食嘢唔飲嘢去工作十個鐘。另外,坊間又流傳緊有啲藥物可以醫治到肺炎,但係未經證實,啲人就搶晒返去,反而仲危險,真正有需要嘅人又冇藥食……所以大家真係要冷靜,唔好亂晒章,如果大家有能力嘅話,多咗嘅口罩可以捐俾醫護人員用,自己減小出門,我哋要自律,齊心去抗疫。」

售貨員都戴上口罩及手套,以策安全。

售貨員都戴上口罩及手套,以策安全。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受