Ad Block Ad Block
娛樂
2020-03-26 18:33:00

【臨走前訪問】喬寶寶曾做清潔工 被逼喺廁所開餐

分享:

喬寶寶昨日乘飛機返港,臨出發前接受接受港台節目《安哥同學會》的訪問。他表示今次離開香港心情難免不捨︰「(電視台)準則變咗好多,走係因為我真係冇嘢做,拍咗四年門,每年只得一個劇集。」他坦言不只是自己,以往不少劇集都會起用非華裔演員,但近年少得很,更言反映此情況四年都沒有改善,感到心灰意冷,故長痛不如短痛,提早結束合約。

喬寶寶參加《殘酷一叮》前,曾在懲教署工作近16年,他在節目表示人生首份工作是在連鎖快餐店清潔洗手
間。他說︰「當時時薪五蚊,我係為咗汽水、薯條同個包,所以想做呢份工。」喬寶寶憶述上班第二天,經理著他不要在休息室進餐,因為同事指他身上『有味好臭』,經理叫我去工作崗位(洗手間)食,仲送多個包俾我。我第一個反應係『哇!好著數喎』,因為只係得我一個人可以多一個包,而其他人冇。」喬寶寶性格樂觀,將負面的事看成正面,坦言清潔的工作總需要人做,不會感到難受。

因為個人經歷,令他更能體會前線清潔工的困難,故疫情以來他頻頻出動派發抗疫物資,號召朋友一同當義工,在油麻地、南丫島為長者及清潔工人送上口罩等物資。「我經歷過沙士,當時老婆陀住細仔,我仲做緊懲教,一星期只敢返屋企一次,因為唔想屋企人有事。我相信今次疫情都一樣會過,問題係呢幾個月點度過。香港係一個大家庭,冇人想自己屋企有事。」喬寶寶坦言宗教信仰讓他時刻提醒自己要「保護弱者、招呼窮人、回饋社會」故平日不時擔當義工的他,今次便有錢出錢有力出力,更希望傳媒的報道能啟發更多人身體力行,關心社會上有需要的人。
 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受