Ad Block Ad Block
娛樂
2020-10-15 15:20:00

無懼威脅照撐警 陳百祥︰我字典裡唔識寫個驚字

分享:
阿叻昨日出席活動時,指好友志偉及阿倫也有影帝獎座,而他獲得銅紫荊星章,認為也沒分別,是獎勵的一種。

阿叻昨日出席活動時,指好友志偉及阿倫也有影帝獎座,而他獲得銅紫荊星章,認為也沒分別,是獎勵的一種。

陳百祥(阿叻)獲政府頒發銅紫荊星章,昨日他出席活動時表示獲得政府認同他所做的事,當然感到開心和榮幸。日前他接受大陸傳媒訪問,旁白指阿叻熱公益,多年來為社會有需要人士帶來幫助和溫暖,之後就提到他在反修例風波中,高調撐警。

 

阿叻以廣東話大談感受。

阿叻以廣東話大談感受。

阿叻在訪問中說︰「我身為一個好普通嘅香港人,睇到香港突然間好似淪陷咁,喺我嘅常識之下,我冇諗過會有咁樣發生,我成日都強調,你嘅諗法唔緊要,你有你嘅諗法,我有我嘅諗法,但係有一條底線就係你一定要守法,你唔可以犯法,疲於奔命、喺前線嘅警務人員,咁你又用暴力、又燒佢又傷害佢,冇人出嚟講返少少鼓勵或者公道嘅說話,咁我咪自發性地去囉。」

由於他的立場惹來不少人反感,因而被人騷擾,他表示雖然擔心,但他無懼︰「我字典裏面係得一個字唔識寫,就係『驚』字,如果你覺得嗰樣嘢係啱嘅,而你為咗驚而唔去做你自己心目中你想做嘅事,我覺得冇意思吖!」並多次在訪問中強調要守法,又謂對年輕人被捕而傷感。他又認為香港仍是一個非常自由、可以讓人發揮創意的地方︰「你自己有自己嘅理想,香港一定畀最好嘅機會你,呢個係我喺香港70年嘅經驗。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受