Ad Block Ad Block
本地
2020-10-13 09:30:00

【透明人間】消失了的垃圾袋

分享:
有網民貼出,顯示彌敦道一個垃圾袋的「下身」不見蹤影。(FB群組「青衣街坊吹水會」)

有網民貼出,顯示彌敦道一個垃圾袋的「下身」不見蹤影。(FB群組「青衣街坊吹水會」)

彌敦道近日出現奇景,話說呢條全港最旺的街道,去年開始已不多見傳統垃圾桶,政府改以垃圾掛袋取代,條街係咪因此較以前乾淨就見仁見智。有網友近日在Facebook群組「青衣街坊吹水會」張貼一張相,顯示彌敦道一個垃圾掛袋只有「上身」,而「下身」則不翼而飛,但地上仍有一袋裝飯盒的垃圾,究竟個「下身」去咗邊?

識睇梗係要睇留言啦,有網民好啜核話:「劉江華得返個頭」;有人就話「堅離地垃圾桶」;一位網民就形容「透明人間」;有人更貼出一張藍球架相,唔通個垃圾袋「下身」用咗嚟循環再造?

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受