Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-18 14:30:20

中年好聲音|吳大強表現遭郭偉亮狠批 涂家堯含淚重提離婚傷痛感動觀眾

分享:
中年好聲音|吳大強表現遭郭偉亮狠批  涂家堯含淚重提離婚傷痛感動觀眾

涂家堯含淚重提離婚傷。

TVB 歌唱真人騷《中年好聲音》明晚(19日)播出的第十六集,將展開「第六部曲 故事之歌」下半場的《爭入十強!次回合生死鬥!》,今集出場名單如下:林鉫徫《好人》、吳大強《Killing Me Softly》、李佳《我只在乎你》、龍婷《飄洋過海來看你》、涂家堯《我們》、曹敏寶《P.S.我愛你》。

吳大強分享了十五十六時的愛情經,選唱《Killing Me Softly》向當年該名美少女憑歌寄意:「女仔十八一朵花,係好吸引好靚,但當時都係細個啦,未有勇氣結識佢,機會過去咗就冇,好多時人生就係咁,你冇勇氣踏出一步,就做唔到當時個心想做嘅嘢。」不過今次卻出現不少負評,當中Eric Kwok(郭偉亮)的評語最為兇狠,直指大強整首歌變化欠奉:「我用咗肥媽嗰招,就係攞嘢食(肥媽在旁即作狀喊打),如果我攞嘢食,即係你冇fully captureattention,咁我真係攞咗兩次嘢食。我唔係好feel到你諗緊個女仔,我淨係feel到你唱緊隻歌。」到底大強會否因而大熱倒灶?

 

Ad Block
吳大強表現遭郭偉亮狠批。

吳大強表現遭郭偉亮狠批。

 這邊廂大強被指「不夠感情」,那邊廂「大隻仔」涂家堯及林鉫徫不但充滿感情,二人更不約而同唱至眼濕濕含淚收場。涂家堯則大方分享了當年離婚點滴:「細到大對於結婚,都覺得係一生一世。本身我唔想離婚,但當時佢(前妻)講咗句,話我浪費咗佢六年時間,聽到我覺得冇乜挽回嘅餘地」,家堯更指為了不想家人擔心,確是度過了段難熬的日子。製作組還請來了涂媽媽分享對兒子及兒子離婚一事時看法,畫面及內容充滿了愛與啟發就用上真感情獻唱的涂家堯,獲得不少正評,更獲得「閹尖達人」伍仲衡的好評:「你感動到我,因為成首歌你係用真誠唱出嚟,冇話要用任何技巧,當然喺技巧上係有啲沙石嘅。我特別鍾意你個verse,你好似喺我耳仔旁邊細細聲同我講嘢我好少畀17分。」

涂家堯真誠演繹,獲伍仲衡大讚。

涂家堯真誠演繹,獲伍仲衡大讚。

而林鉫徫經常被標籤「男人婆」的她,在接受製作組深度訪問時已忍不住哽咽:「睇完(網路對我唱歌嘅評語)我自己都要啲時間去消化,通常講我肥咯,或者唔知我係男定女,或者合唱時會覺得我係唱得好,不過話唔想睇到個畫面。」雖然多番備受攻擊,但鉫徫依然希望能保持善良,並學會愛自己:「我揀呢首歌係想提醒自己要繼續保持善良,亦都希望可以將個重心放番喺自己度,唔再理人哋嘅目光。」

林鉫徫表示經常被標籤「男人婆」。

林鉫徫表示經常被標籤「男人婆」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受