Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-21 15:27:56

呂爵安晒田牧CP照惹網民不滿 Edan︰係咪唔同得我朋友合照啊?

分享:

《大叔的愛》港日版大合照,但沒想到此舉竟引來網民不滿。

MIRROR成員呂爵安(Edan)與盧瀚霆(Anson Lo)現身在日本拍戲。昨日,EdanIG上載二人與吉田鋼太郎的廣告海報合照。他留言說︰「睇下我哋喺日本見到邊個!係原版嘅大叔!田一雄X黑澤武藏X凌少牧 世紀合照。他亦tag了在港版《大叔的愛》扮演大叔的黃德斌帳戶留言說︰「KK唔好呷醋。這則帖文勾起大家對港版《大叔的愛》的回憶,不少人留言︰「田田同牧牧一定會幸福生活落去

有網民不滿Edan「炒作」,Edan親自回覆。

Ad Block

Edan霸氣回應

不過,竟有網民不滿Edan「炒作」,留言說︰「得閒就學下戲練下歌,唔好浪費時間喺度炒CP啦,次次炒登神神教同爵group都嘈,你自己group MMA冇所謂,唔好影響人哋先得㗎。沒想到的是,Edan回覆對方說︰「得閒就睇下書同屋企人朋友傾下計,唔好浪費時間喺度話人炒CP啦,次次我po同佢嘅嘢都話炒CP,我係咪唔同得我朋友合照啊,你同你朋友去旅行會唔會po相啊。你自己諗多冇所謂,唔好意圖扭曲我做嘅嘢同控制我po乜先得㗎。

其後該名網民回覆Edan謂︰「說中了?」Edan再次回覆對方說︰「回應你就係說中了?咁你玩晒㗎喎。」網民就表示:「講真真係好榮幸爵安親自回覆我,咁我就講多少少自己感受。」而內容就提到cp問題經常引起粉絲吵架,令很多人不開心,最後寫道︰「如果我講嘅語氣冇禮貌咗我可以道歉,但希望你明白我想表達乜嘢。」Edan再度回覆:「咁嘅語氣咪大家都舒服啲囉,絕對歡迎你道歉。咁順便我都想問多少少,你係咪認為你所講嘅OverFF、爭寵、嘈交全部都係我嘅責任?如果係,你覺得我應該點樣做去解決呢?」

該名網民表達自己對cp的看法。

Edan獲粉絲力撐

該名網民見到Edan回覆後,再寫下數百字吐心聲,內容也是圍繞Edan與Anson Lo的CP問題,引來部分粉絲吵架。不過,這次Edan再未有回覆。不少網民留言大讚Edan勇敢回應,並力撐他有出po自由,同時也很高興Edan與Anson Lo私下很老友。

Edan反問對方他應該如何解決。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受