Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-27 19:03:37

孖Dee姐出席活動 柯煒林爭金像獎自言輸人唔輸陣

分享:
柯煒林孖Dee姐出席活動

柯煒林孖Dee姐出席活動

柯煒林(Will)孖「Dee姐」陳海寧(Isabelle)今日到尖沙咀現身時尚鞋履手袋品牌CHARLES & KEITH活動,原本一同出席的魏浚笙(Jeffrey)因曾與新冠肺炎確診者接觸,故臨時缺席今次活動。

Will跟Isabelle相識8年,今日是兩人首次一同出席公開活動,而Will憑《濁水漂流》角色「木仔」在「第40屆香港電影金像獎」獲得雙提名,入圍最佳男配角及最佳新演員,問到可有信心奪獎?他表示:「有信心,輸人唔輸陣,有份入圍真的與有榮焉。我覺得每個入圍角逐最佳新演員都有值得攞獎原因,王丹妮在《梅艷芳》中演到梅姐嘅神韻、《媽媽的神奇小子》的馮皓揚同梁仲恆,演到蘇樺偉不同時期面對嘅困難,《殺出個黃昏》嘅鍾雪瑩面對一班大前輩都唔怯場,至於自己就勝在用眼神交代對白。」Will透露剛執導完一部以現在香港社會為題材的網劇,找來Isabelle合作,問到Will的導演功力如何,Isabelle笑說:「見到靚仔導演已經神魂顛倒,被佢嘅美貌吸引。一齊合作好開心,好合拍。」似乎合作相當愉快。

「Dee姐」陳海寧 柯煒林
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受