Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-14 15:43:45

影視博覽2023|吳鎮宇拍《內幕》挑戰大量打戲 讚郭富城拍動作一流

分享:

英皇電影大晒冷,今年四套重點電影包括《金手指》、《爆裂點》、《海關戰線》及《内幕》。

由麥兆輝執導、田啟文監製,郭富城、吳鎮宇、任達華及方中信等主演的《内幕》,今日首度公開預告片。由於城城在美國開騷,因此未能與《內幕》團隊一齊在香港國際影視展(FILMART)宣傳。

吳鎮宇在台上指城城今次在《內幕》的感覺予人「高大咗,成長咗」,他解釋︰「《公元2000》嗰時,佢仲係小伙子,依家就成熟咗,因為佢喺入面做律師,俾我捉咗出嚟查案,啲動作戲都好辛苦。我完全睇唔到佢演啲乜,佢成個人都好冷靜,做一個好冷靜嘅律師,對住我都好冷靜。」問到與哪位演員的對手戲最多,他表示與城城最多,亦在片場見過任達華。

吳鎮宇在台上指城城「高咗」。

Ad Block

華哥自爆角色被害死

方中信稱今次在片中演衰人,「係一個好無良嘅角色,好多謝導演搵我演,我都好開心演得。」吳鎮宇在旁大爆任達華在片場都好靜,華哥指因為角色常俾方中信折磨,「人係咁,角色又係,黑就黑,白就白,我就係俾呢啲衰人害死!」提到他們快要爆出所有角色的下場,華哥表示︰「害死還害死,有好多方法。又唔講得咁多,總之經歷慘痛。」在旁的鎮宇就搞笑說︰「死啦!佢哋講晒啦!」

方中信在《內幕》演奸角。

任達華透露自己慘被方中信害死。

吳鎮宇︰從影以來最辛苦一次

華哥透露今次拍戲受傷,但他表示到時電影上映才再分享。鎮宇表示今次拍戲從未試過如此辛苦,「又吊威吔,又要跳去對面層樓,之後仲有啲爆炸品係個屁股個面爆開。」他坦言拍攝這些動作場口,完全不夠城城來,「佢啲動作真係好靚,佢四肢合調!」並稱今次是他從影以來拍過最辛苦的動作戲。方中信聞言指因為鎮宇在無綫沉浸過,華哥則謂︰「佢揸飛機多!」鎮宇則笑華哥應該要反省一下為何不給他拍動作戲。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受