Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-30 21:51:21

柳應廷單飛踏張敬軒紅館舞台緊張又感動 頭號柳炒Edan嗌到聲沙

分享:
Jer能與偶像張敬軒在紅館舞台合唱,感恩又感動。 Jer聽張敬軒的歌曲成長,人生首張付錢購買的CD是張敬軒的《酷愛》。

張敬軒於紅館舉行的26場《THE NEXT 20 演唱會》昨晚(29日)圓滿結束,在尾場擔任嘉賓的MIRROR成員柳應廷(Jer),今日在社交平台上載在紅館後台與張敬軒合照、從升降台上升到舞台的短片,分享首以個人歌手身份踏紅館的感受,Jer形容為「成就解鎖系列」,他寫著:「超級多謝軒仔比呢個機會我同佢合唱好感動,thank you so much。」

Jer估不到睇完張敬軒演唱會,會獲邀擔任嘉賓。 繼姜濤之後,Jer與Ian是另外兩位擔任張敬軒演唱會嘉賓的MIRROR成員。

聽軒仔歌曲成長

接著他解釋擔任尾場第三位嘉賓的緣由,「事關我近排拍劇+戲,咁岩有一晚收工...知道自己可以睇到show就即刻衝去~見到個舞台同製作,聽到軒仔唱歌,d回憶就沖哂出黎,因為我以前係聽佢嘅歌大的人生第一隻比錢買CD就係佢!所以今次私心帶番隻發黃CD上台比軒仔簽名 hahaha!」本來純粹睇show,Jer估不到收到軒仔的短訊,「果日睇完show之後軒仔dm多謝我我話之後有機會合作就好la~跟住佢就即刻打比我,最尾就成就咗,我成為尾場嘅第三位嘉賓。」

Jer在IG分享首次踏紅館的感受。 Jer從升降台上升到紅館舞台。

感動《人類群星》大合唱

Jer分享感受,「尋晚係第一次用jer身份上紅館唱歌都係第一次用jer身份同軒仔合唱所以係後台好緊張!我有諗過叫唔叫大家合唱「人類群星」,因為我驚大家未必識但最尾睇番片,真係好~感~動~好多謝有份唱嘅每一位。」即將於7月以MIRROR成員身份在紅館開首個演唱會,他跟粉絲約定7月尾紅館見

Jer首次踏上紅館演唱,獲Edan和Jeremy讚叻,柳炒謝影雪則派心。 Edan與193睇騷,他看Jer表演時,像小粉絲般揮螢光棒大叫。 Edan即興奮與台上的Jer玩自拍,自言嗌到聲沙。

Jerdan is real

其實,昨晚感興奮緊張的又豈止Jer本人,還有他的粉絲「柳炒」,其中「頭號柳炒」Edan(呂爵安)亦與ERROR成員193置身現場睇騷,當陳卓賢(Ian)出場時,他已開始興奮大叫,到好兄弟Jer出場時,他更與台上的Jer玩自拍後,更是站起身大聲疾呼,可惜離舞台太遠,Jer完全沒聽見,Edan惟有乖乖坐低。完騷後,他在IG限時動態上載自拍照,並寫道:「勁到癲咗,聲都沙埋」其後,Jer上載Edan睇表演為他吶喊的短片,「感動大合唱,多謝你哋每一位!Btw @edanlui 完show msg我話叫到失左聲love u。」而Edan則留言:「醫藥費thanksJerdan雖然經常互mean,但彼此經常互撐非常sweet。

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受