Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-28 14:05:03

江美儀大爆與梁洛施結緣經過 笑言起初以為是詐騙訊息 

分享:
江美儀大爆與梁洛施結緣經過 笑言起初以為是詐騙訊息 

江美儀大爆與梁洛施結緣經過。

梁洛施(Isabella)和江美儀近年不時同框,去年江美儀51歲生日時,在社交網貼出與Isabella攬到實的慶生合照,早前,Isabella 再貼出合照賀江美儀首奪視后寶座,令網民十分驚訝二人不但相識,原來仲咁friend。江美儀日前接受《Star Talk》訪問時,就提到二人結緣的經過:「呢個係上天嘅安排,有日拍黎芷珊嘅節目,就拍我平時去打坐、學佛、修佛,之後有日喺社交平台就收到Isabellaprivate message,佢話想跟我學佛,問我可唔可以帶佢去,我即刻問人個Account係真定假,之後我就約佢見個面先。」江美儀笑言起初以為是詐騙訊息,向朋友查實後,終與Isabella見面:「出嚟嗰個真係梁洛施,佢想修佛,我帶佢去打坐、一齊運動,帶佢跑山,兩個好投契。就係咁奇妙,佢而家好犀利,全齋,連蒜、葱都唔食,我都係素,佢仲勁過我。」

江美儀重提2013年憑《衝上雲霄II》奪最佳女配角後,因太氣焰而犯眾憎兼被雪藏一事,她說:「嗰時入TVB冇耐就攞女配角,就覺得『我得架喇,呢啲嘢太簡單,以前喺舊公司都係做呢啲嚸架啦』,而家睇番係有啲驕傲嘅氣焰、幾乞人憎嘅態度出咗嚟」,直到《親親我好嗎》後被雪藏,加上疫情,她才靜下來開始反思、修佛。

Ad Block
去年江美儀51歲生日,與梁洛施攬到實合照。

去年江美儀51歲生日,與梁洛施攬到實合照。

江美儀重提因太氣焰而被雪藏一事。

江美儀重提因太氣焰而被雪藏一事。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受