Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-17 20:28:30

泳兒宣布10月2日開騷 誓要搞個冇break演唱會

分享:
泳兒宣布開騷。

泳兒宣布開騷。

泳兒(Vincy)近年憑一系列的暗黑風格歌曲,如《溝渠暢泳》、《荊棘海》等橫掃多個樂壇頒獎禮的歌曲獎項,《溝渠暢泳》更為她首奪「五台冠軍歌」;早前推出的《早上37.2度》亦成為她第二首「五台冠軍」作品,事業再上高峰。Vincy宣佈將於今年102日於九展Star HallshowVincy Chan Breaking Live 2022》。

Ad Block
拍攝海報當日換了三個造型,這次拍攝亦是Vincy歷來最輕鬆的一次。

拍攝海報當日換了三個造型,這次拍攝亦是Vincy歷來最輕鬆的一次。

演唱會寓意自己走出舒適圈

Vincy對上一次開騷已經是2019年,事隔三年再開show當然十分興奮,「係我轉咗暗黑系列之後第一個個人演唱會。」演唱會主題為「Breaking」,亦都寓意自己這幾年的break through,要衝出舒適圈,重新審視,把自己舊有的概念粉碎然後重新整理、沉澱,「喺呢個過程中我搵到自己嘅方向、想做嘅音樂,唔再留喺自己嘅舒適圈,所以諗到『Breaking呢個theme作為今次演唱會嘅主題。」

至於演唱會rundownVincy自言很想做一個沒有「break」的演唱會,希望觀眾得到一連串的視覺及聽覺的享受,「就好似睇一套電影咁,可以focus喺電影裏面,可以放鬆心情,好好享受。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受