Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-04 21:53:22

答得快好世界|叻哥宣布唔再做電視主持 72歲諗住創業搞新意思

分享:
答得快好世界|叻哥宣布唔再做電視主持 72歲諗住創業搞新意思

叻哥表示將會告別幕前。

陳百祥(叻哥)今日為節目《答得快 好世界》錄影,他表示今次是以《全港智叻星》嘉賓主持身份亮相。他指《運財智叻星》是向日本購入版權,如今是全新節目,所以需要改名。他又表明,今次是他最後一次擔任電視節目主持,日後不會再參與主持、電影及電視工作,坦言將要另覓人生目標。

72歲搵人生新目標

叻哥自言跟譚詠麟同年,現年72歲的他認為今次拍攝遊戲節目是一個很完美的回憶︰「《運財智叻星》喺9596年推出,當年最高40幾點,平均30幾點,我話過要有人做到呢個收視,我先出嚟,點知等廿幾年都冇人破到紀錄。」他又提到因為《運財智叻星》的出現,才有曾志偉的《獎門人》系列,感覺像傳位予對方。他說︰「《運財智叻星》係我一生最有滿足感嘅節目,今次拍返節目係一個好嘅終結。電視平台我之後都唔再做,電影都唔會拍,當然可以做嘉賓。我都72歲,要創業,要搵另外一個目標。」

叻哥、肥媽及彭健新等為節目《答得快 好世界》錄影。

叻哥、肥媽及彭健新等為節目《答得快 好世界》錄影。

Ad Block

叻哥笑稱要救樂壇

問到未來目標,叻哥說︰「我搵緊,係一生人未做過,依家未知,但我覺得我會搵到。」至於是否會開老人院,他笑說︰「有可能!石天當年都係退休之後開,如果普通人都做到,唔啱我做。(做嘉賓呢?)唔知呀,依家都冇人搵我做嘉賓啦!(息影?)係告一段落,我唔敢講之後嘅工作係咪唱歌,我諗住去救個樂壇,哈哈!」他表示自己不是靠唱歌、跳舞搵食,是靠食腦,他又否認自己跳舞叻過郭富城︰「係人哋話我叻過郭富城,我連佢十分一都冇!」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受