Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-25 18:45:00

陳奕迅現身銅鑼灣吸引數百歌迷圍觀 同粉迷簽名握手有求必應

分享:

陳奕迅出席「塵大館」開幕式,吸引數百歌迷圍觀。

陳奕迅(Eason)為新歌《塵大師》在銅鑼灣設立「塵大館」,舉行一連兩天的快閃展覽。今日中午12點,Eason現身「塵大館」,為「塵大館」舉行開幕儀式,引來逾四百歌迷圍觀。幸得天公造美,在開幕儀式大約半小時,天清氣朗,讓歌迷可以跟Eason近距離小團圓,十分開心。到Eason離開二十分鐘後,天才開始黑及下雨,而大會亦一早安排了歌迷今早十一時領排隊籌,可以按時再回來館中打卡,所以歌迷也不必受風吹雨打,非常細心。

Ad Block

Eason心情大好,又跟在場粉絲打招呼。

為塵大館即席揮毫

Eason到場時先向歌迷打招呼,並謂︰「嘩!好耐冇試過做這些活動,覺得自己好像返回剛出道時期,哈哈!」見對面馬路及街外也開始圍滿人,Eason 不停提大家小心車輛及注意安全。接著他又說道,「哎也,有啲怕羞,同大家好近,但係又好開心好開心見到大家,好彩冇落雨, 好多謝你哋。」有歌迷狂叫「我帶埋個仔來見你呀」「我鍾意你十幾年啦」等等,七嘴八舌令吹臣也回應不及。

之後他為「塵大館」親手題字作開幕儀式,「等我諗下寫咩,係咪為佢加持比啲好運?哈哈....咁希望入嘅朋友都可以拿到好運帶回家啦!」然後他邊寫邊道,「 我哋做人其實梗係『係咁咦』最開心,哈哈哈!」題下「係咁咦」三個大字後,再高舉給歌迷拍照留念,現場幾百人歡呼及跟著他一起大叫「咦...... 」響遍整條街,氣氛非常歡樂。

 

Eason自覺寫得不錯。

同粉絲握手簽名

及後他介紹「塵大館」︰「呢個空間其實係我一班好有心同事搞出來,雖然空間有限,時間有限,咁都希望大家一陣可以耐心等侯,其實我昨晚已經偷偷來咗先, 希望大家一陣入到去時,可以感受一下呢隻歌,領悟到做人『係咁咦』,放鬆啲嘅態度。無論係歌及塵大師的化身,都係林大師林海峰為我創造,我要特別多謝佢。」 

離開時,大量歌迷希望接觸與Eason握手和友簽名,Eason 心軟簽了部份,但人潮愈來愈多,擠得整條京士頓街水涉不通,工作人員及保安要迫令他離去,結束這次快閃活動。

漏夜到場打點

昨晚Eason率先靜雞雞夜訪「塵大館」,幫忙工作人員為扭蛋機入蛋,為整個館掃塵、又第一個試扭蛋,對應拿籤文。發覺籤文原來要浸水才可顯影,令他覺得十分搞鬼得意,最後顯影他抽到限量的「巨吉」,果然行運一條龍。而參觀的歌迷是否可以抽到跟臣一樣的巨吉,就與看運氣了。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受