Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-19 21:26:28

陶大宇手撥式舞姿減byebye肉 新歌唔再吶喊式唱腔

分享:

陶大宇因為《倒轉地球》令他爆紅。

陶大宇憑住「吶喊式唱腔」連同「水撥式舞技」將經典舞曲《倒轉地球》注入新生命,而他一直致力尋求突破,日前他為支付平台拍攝廣告,並獻唱廣告《倒轉消費券 「賞」點用都得》,並同時於WeChat Pay HK各大社交平台發佈MV。大宇 會再次展現經典水撥式舞功之外,更會突破吶喊式唱腔,演繹百老匯式曲風,第二度以歌舞及歡笑聲震撼樂壇。

陶大宇有新歌推出。

新歌加入洗腦魔性旋律

今次大宇希望可以為一眾支持他的朋友作出突破,他說:「大家都記得我喺《倒轉地球》嘅吶喊式唱法,今次我喺宣傳歌度保留返,因為帶到好多歡樂畀大家。不過我同創作團隊講,今次要有突破,所以加咗啲魔性旋律同埋洗腦歌詞落去,令到首歌容易啲記得同埋上口,希望個個聽完一次都識得唱,大家開開心心,記得歌詞。」

除了唱腔,水撥式舞步亦是大宇獻唱時的焦點所在,在廣告入面,觀眾可欣賞到他再度使出這招獨門舞功。大宇:「依家個個見到我都叫我示範水撥,個動作幅度其實幾大,真係撥到byebye肉都firm晒,腰都瘦埋,就嚟有腹肌。不過大家鍾意就好,我都好開心。」

陶大宇表示水撥式舞姿可以揮走bye bye肉。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受