Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-19 22:39:15

隱形戰隊|劉佩玥晒長腿做「一樓一鳳」 慘遭恐怖分子霸王硬上弓

分享:

劉佩玥為查案扮成「一樓一鳳」。

無綫熱播的《隱形戰隊》今日一口氣連放兩條預告片,其中一條講到劉佩玥(Moon)飾演的Shadow要扮成一樓一鳳,近距離埋恐怖分子身進行調查。預告所見,身穿V領性感絲質睡衣的Shadow風騷返回單位,就在準備關門之際,恐怖分子巴翼強行登門造訪表示要「幫襯」,大感慌張的Shadow為了力保「一樓一」身份免穿煲,情急智生以月事作借口企圖脫身,最終當然難敵「霸王硬上弓」的巴翼,被捉實兼遭整個人拋在床上,情況危急。

Ad Block

分享美腿心得

問到阿Moon長腿成為劇集亮點心情,她開心地感謝大家喜歡,還大方分享美腿兩大心得,就是適當運動及飲水:「其實我細個唔係好高,我記得我低年班時都係排前面嗰幾個,直至去到大約中四先至突然開始長高,我諗都關我鍾意運動事。因為以前有打排球,我又好鍾意跑步,所以我覺得做運動同成日飲水都會令到個腳形靚啲。」Moon補充指多散步亦對保持靚腳形有幫助:「我食完飯之後都會去行吓,就算依家揸車,都會去公園或者山度行,所以我覺得適量同適當嘅運動,都會對身形有幫助。」

阿Moon的美腿獲網民關注。

強暴鏡頭唔好受

至於為何經常拍外景都能保持白滑皮膚,Moon透露除了要做好防曬,注意飲食亦很重要:「唔好成日食啲好濃味、或顏色好深嘅食物,味精唔好食咁多,同埋最緊要保持身心開朗,飲多啲水就Ok架喇。」談到明晚Shadow身陷險境一幕,Moon透露拍攝時其實有一定難度:「因為個廠真係好凍,同埋張床唔係床嚟,係一嚿好硬嘅嘢上面有啲被鋪。我同我對手廖家爵對戲時,佢都好緊張,因為驚整親我。我覺得呢類戲最緊要演員之間有溝通同信任,所以我哋最後都好順利完成。」

阿Moon表示拍攝這場戲時,與對手廖家爵事前溝通充足。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受