Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-11 14:05:21

黃夏蕙離港赴美生活 臨別寫:我只係一個傳說,傳說總會過去

分享:
黃夏蕙離港赴美生活 臨別寫:我只係一個傳說,傳說總會過去

黃夏蕙今日早上抵達機場,前往台灣再轉機去美國。

黃夏蕙今日出發前往美國跟家人團聚,早上與丈夫潘炳烈抵達機場,獲經理人Simon及契女Amy K送行。

夏蕙BB今次穿上一身綠色套裝現身,亦吸引傳媒到場採訪,她受訪時自言希望可以在農曆年返港上頭炷香。進入禁區後,夏蕙BB在社交平台留言:「原諒今天我要告別了!當大家睇到我呢張相嘅時候,我應該準備起飛,先去台灣,然後轉機去美國。大家唔好掛住我,因為我只係一個傳說,傳說總會過去,不要迷戀我!哈哈!剩下嘅就只有一個過被世人復述嘅故事。希望大家可以做到故事中嘅主角,將呢個傳說發光發亮!有能力嘅朋友,去幫助需要幫忙嘅朋友,冇能力嘅朋友,暫時忍耐,相信仲有一日,不斷磨練同改進嘅日子下,你都可以成為一個有能力幫助別人嘅人物。再會!」夏蕙BB離港前,與經理人第一次兼暫時最後一次High Tea,她不忘感謝香港每一個朋友,祝願所有愛她及討厭她的人,送上祝福希望大家身體健康、生活愉快、心想事成!

夏蕙BB表示想在數月後返港,目的是為上頭炷香。 夏蕙BB離港前與經理人High Tea,她亦不忘感謝香港人及向每一位送上祝福。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受