Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-16 10:57:00

52歲萬綺雯直播帶貨被稱不老女神 氣質完勝葉璇

分享:

52歲萬綺雯當年憑《我和殭屍有個約會》中「馬小玲」一角走紅,又以42吋長腿聞名。萬綺雯淡出香港幕前多年,近年移居內地並與朋友於浙江投資民宿及成立「萬綺雯工作室」,初嚐做老闆滋味。早前,萬綺雯加入直播帶貨行列,曾經試過企喺網紅身後,被網民指做陪襯;但日前萬綺雯於另一直播中狀態大佳,連踩8小時直播銷售總額破億。

萬綺雯著上一套白色方領服裝配以白色珍珠項鏈及精緻妝容,散發優雅氣質;直播期間,更向鏡頭大派飛吻。萬綺雯呢身造型打扮被指極適合佢,網民更力讚佢係真正嘅凍齡女神,與記憶中嘅馬小玲一模一樣:「50歲的年齡 她看上去也就三十多」、「不老女神」、「馬小玲」、「佢都算係keep得幾好嘅」等等。不過都有網民覺得因為開咗美顏效果睇唔到真實面貌:「開左美顏阿婆都變後生女啦」、「關濾鏡再講」、「開美顏開到都唔係佢個樣,係咪隔離d工作人員唔開唔得?」、「有次睇過佢抖音,應該無開美顏,樣貌同佢年紀跟得上」、「開咗美顏,所有人都即刻靚晒」等等。

網民:萬綺雯正常過葉璇多多聲

另外,又有網民將萬綺雯與葉璇比較;葉璇早前於直播中直接以淡妝出鏡,僅以保暖內衣示人,不但髮線向後移問題非常嚴重,又因衣服太貼身嘅關係,令大走樣嘅身形曝光於鏡頭前,胸部明顯下垂,更加有一截截嘅腰間贅肉,驚變「車胎人」,葉璇又喺直播過程中懶理形象,試食之後向鏡頭做出撩牙動作,令唔少內地網民都直言認唔出葉璇,極為驚嚇。網民留言表示,萬綺雯正常過葉璇多多聲:「你看看!人家萬綺雯的氣質跟葉璇,差太遠。」;又有人認為葉璇係故意咁做希望多啲流量:「葉璇知道直播不能單靠漂亮,因為漂亮的人千千萬,她要的是流量。」 、「我覺得葉璇是故意搏眼球的」、「我心裡是這樣想,就看到這個留言了」、「畢竟葉璇是學霸」等等。

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受