Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-20 12:32:56

MC張天賦推出冧爆新歌《世一》 搵華納新女Nancy拍校園MV

分享:
MC張天賦在開騷前夕推出冧爆新歌《世一》。

MC張天賦在開騷前夕推出冧爆新歌《世一》。

MC張天賦一連三場的首次紅館個唱今晚開鑼,昨日推出新歌《世一》,今日更立即推出第二張個人專輯This is MC,除收錄了去年幾首唱到街知巷聞的大熱作小心地滑《老派約會之必要》外,更加入題材、曲風迴異的新歌,為粉絲帶來雙重驚喜。

踏入出道後的第三年,MC以自己最擅長的R&B曲風打頭陣,繼續探索這個領域上的更多可能性。新碟主打歌《世一》由陳考威、JNYBeatz,以及《反對無效》已合作過的馮允謙創作旋律,黃偉文負責填詞,更特別找來Young Hysan為這首歌創作Rap詞。

 

Ad Block
《世一》的MV找來華納2023年新人Nancy Kwai做MV女主角。

《世一》的MV找來華納2023年新人Nancy Kwai做MV女主角。

太空館借出場地拍攝

世一》的MV找來華納2023年新人Nancy KwaiMV女主角,更獲得太空館借出場地拍攝。MC以極罕學生造型演繹校園劇橋段,約觀星、做手作仔以及大膽約會心儀對象。多年沒有去太空館的MC表示,今次拍攝為他帶來很多童年回憶,不過同時亦發現原來入面個天幕好好瞓!睇嚟最近忙於籌備演唱會、排舞、練樂器及拍MVMC並無放過任何休息機會。

MC今日推出第二張個人專輯《This is MC》。

MC今日推出第二張個人專輯《This is MC》。

MC自爆讀書時惡行

問到二人離開校園,今次再穿校服有何感受?Nancy笑言:「從行樓梯開始令我諗返以前嗰種體力勞動!」MC即刻諗起:「係喎!頭先去廁所,一口氣跑落六層樓梯,再跑返上六層,就記返起以前做呢個動作係為咗去樓下添飯!」自爆為食歷史!拍完MV,可會想拍青春劇?經常都有特別想法的MC就話想拍另類青春劇,他表示:「題材特別啲嘅,好似《國王遊戲》嗰種講一班人喺密室入面要做一啲任務先可以生存嘅青春劇!」Nancy聞言即表示:「我好膚淺㗎咋,我想拍啲有好多靚仔師兄喺度打籃球嘅青春劇!」問到MC學生時代,他坦言:「讀書嘅時候好百厭,好鍾意整蠱同學,成日畀老師罰留堂但我係好有『道義』嘅盗亦有盗嘅專恰啲鍾意恰人嘅學生囉!」

MC坦言學生時代時候好百厭,好鍾意整蠱同學。 《世一》的MV已在昨晚首播。 MC以極罕學生造型演繹青春校園劇橋段。 今次MV獲得太空館借出場地拍攝。 MC表示想拍另類青春劇。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受