Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-20 16:38:30

Strayz正式出道 網民睇好中性暐翹

分享:
Strayz正式出道!暐翹的加入引起話題。

Strayz正式出道!暐翹的加入引起話題。

女團STRAYZ昨晚公布完整成員名單,5位成員為趙展彤(VAL)黃斯琪(CK)何榛綦(榛綦)曾家瑩(Ariel)林暐翹(暐翹)。網民對STRAYZ的面世非常興奮,並指暫時呢隊真係我最like,最順眼,又有個人特式。希望有好作品展現比大家。」

Ad Block
網民期待STRAYZ的作品。

網民期待STRAYZ的作品。

暐翹︰我只想表演

成為STRAYZ一份子,曾因前途未明而心灰的她在IG分享入隊心情︰「一個電話令我成個人)靈魂返曬嚟,呢一日我期待咗好耐,我唔需要賺到好多錢,我只係想表演、唱歌、跳舞,我曾經以為我過咗造星後一段時間都無得再表演,事隔三個月,我要回來了,多謝你哋

隊友榛綦轉載對方的限時動態留言說︰「好開心睇到你一路以嚟嘅進步,都知道你對表演熱誠係點,我哋一齊加油!」阿VAL則說︰「到時我公開返個電話錄音出嚟!睇吓你有幾渴求!」

暐翹恨入女團。

網民睇好暐翹

暐翹以中性打扮出現,而由她參賽以來,網民對她的評價由負變正,當見到她成為女團一部份,大感高興。有網民留言說︰瑋翹好呀,我覺得佢係造星4時好努力,而且佢跳拉丁舞真係好好睇,之前d人可能笑佢似男仔,但慢慢好多人都接受咗佢,總決賽投票個陣我見都好多人投佢有網民認為暐翹的加入,令STRAYZ更易成為焦點︰「暐翹好呀,佢形象鮮明, 跳舞功底又好, 好多女團都有個係中性, 反而更加容易令人記住佢。」

訂閱Disney+ 發掘更多精彩娛樂!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受