Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-26 22:42:55

Tiger@MIRROR開腔談「下弦」 鮮浪潮致辭獲花姐力讚

分享:

Tiger在鮮浪潮的致辭獲不少好評。

第16屆鮮浪潮國際短片節──本地競賽日前舉行頒獎禮,出席的有杜琪峯、MakerVille行政總裁魯庭暉、MIRROR成員Tiger(邱傲然)等。杜琪峯在會上率先發言,表示現今常有人將兩代人相比,認為時下年輕人不及上一代,他認為大家要接受時代變遷和支持年輕人,不要常回顧以前,希望年輕人也不要因為這些說話而放棄尋夢。

杜琪峯說︰「以前就係以前,成日話依家點,如果仲係以前,就唔會有手機同互聯網,成日講牛頓就唔會有愛因斯坦……近呢一排好多人去到邊都撞到嗰隊死人MIRROR,點解可以咁?就係佢哋成功!」他藉此勉勵一眾鮮浪潮的導演,並指今次邀請Tiger出席,是因為他是代表年輕人,「我哋呢啲老柴要收下把口,做返啲有貢獻嘅事。」

杜琪峯認為「老柴」要收下口,不要常懷念過去。

開腔談下弦定義

其後,大會邀請Tiger上台頒發獎項,他在頒獎前致辭時的一段自我介紹非常特別,他說︰「近排都好多人搵MIRROR拍戲,當然係好啦!佢哋好多時都係搵姜濤、Edan、Anson Lo、AK,搵阿Jer或者有時搵Lokman,但大多數都係搵上弦嘅人。咩係上弦呢?就係MIRROR十二個人,多啲人識嗰6個就係叫上弦,無咩人識嘅就係下弦,所以佢哋好少可搵佢哋拍戲,即係Tiger、Alton、Frankie嗰啲。有見及此,今日我嚟就係尋求工作機會!大家好,我係下弦嘅Tiger!」會場隨即傳來陣陣歡呼聲。

原來Tiger好講得

Tiger解釋為何有下弦出現,是因為有人認為這些人不行︰「可能覺得佢哋無作品點會得,無作品即係無人睇,無人睇即係無人氣,無人氣即係無人知,ok!咁我就諗,無作品俾你睇,即係無睇到,咁點解你會知我哋唔得呢?」他又引述身邊23歲的朋友作例子,稱有老闆質疑對方的能力,Tiger則謂︰「點解唔得呢?係咪未得呢?咪盡力試下囉!」他表示兩日前收到邀請,當時大感驚訝︰「我喎!要講嘢喎!for大家知,我係sell唔講嘢!但機會來到就盡力試,入行呢幾年知道無機會就努力啲,有機會就盡力啲……」於是他就趁機sell自己有份參演的劇集《死角》,表示將於十月播出,呼籲大家可以多留意劇中一名長髮男子,再決定他是否不行。

Tiger呼籲大家要留意10月播出的劇集《死角》。

花姐大讚Tiger

Tiger的致詞引來不少人讚好,就連花姐都轉發他的演講辭。網民留言謂︰「標準以前學speech嘅一個演講︰幽默、同觀眾嘅互動、令人留印象時嗰啲停頓位、舖排設計。見到佢默默地努力!加油!希望多啲見到Tiger嘅作品。」、「好多認識咗Tiger嘅工作人員都會問自己︰點解依家先發現到佢嘅潛力,所以大家唔好再猶豫,俾機會佢發揮,你會有驚喜㗎!」

Tiger的致辭令大家驚訝他充滿幽默感。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受