Ad Block Ad Block
本地
2023-03-15 13:56:44

元朗區議員鄧勵東等7人涉自稱三合會 臥底警作供轉述:區區放火啲差佬拉得邊個

分享:

元朗區議員鄧勵東等7人涉自稱三合會,案件今日續審。(網上圖片)

警方多年前在元朗展開臥底行動,被捕者包括曾任特首選委、綽號「田雞東」的元朗區議員鄧勵東,以及7名懷疑和勝和成員及高層,被控自稱三合會成員或幹事、以三合會成員身分行事等共12罪,其中一人早前認罪,餘下7人不認罪,案件今(15日)於區域法院續審。

臥底警轉述:區區放火,睇下差佬拉得邊個

臥底警員任延峰今續出庭作供,任在案發時潛伏銀湖芬蘭浴室。任供稱,2017年5月1日凌晨,他在銀湖看見到鄧勵東,和一名為「雀仔李」男客人在一起。任稱聽到鄧勵東抱怨:「度度都係差佬,又影相又登記」,令酒席和天后誕等較少人出席,雀仔李亦回應指:「係囉,打黑嘛,以前邊有架。」鄧則駁稱,「打咩黑吖,18區都有我廈村冧把啲人呀,我區區放火睇下啲差佬拉得邊個。」

任續供稱,同年6月15日晚上,他當時在銀城的水池範圍做接待,聽到一名為「高佬文」的男客人,向外號「囝囝」的張銓漢問:「咁耐唔見你嘅?」張銓漢則表示,自己不想出來,又稱「呢排太亂,又打交又斬人,咁嗰邊勝和我話事架嘛,咁迫住我要出嚟。」並指「個個出嚟斬人就要我俾個場佢做」、「我一個電話呀,隨時叫到一百幾十個勝和兄弟出嚟啦,出咗事傾得掂最好啦,打交影響到我架嘛。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受