Ad Block Ad Block
本地
2022-07-05 14:54:19

網上熱話|私補老師應要求買飯陪食按鐘計錢 家長:陪佢食飯都收錢?

分享:
1548361075_Ew.jpg

網上熱話|私補老師應要求買飯陪食按鐘計錢 家長:「陪佢食飯都收錢?」(資料圖片)

大學生利用課餘時間任兼職補習老師,一般都以時薪計算。近日有大學生在網上討論區發文表示,幫一名私補學生補習半年,「一直都幾好」,直至近日學生的媽媽竟提出一個要求,令她驚呼「會唔會太過份」。

該名網友表示,該名小朋友肯學習,家長平日沒怎麼理會,相處不錯。正值暑假,該名小朋友的媽媽安排小朋友星期一至五,每天補習45分鐘英文和輔導功課。該名媽媽傳訊息稱因工作緣故,未能照顧孩子用餐,問她能否每日早些到來,並順道買飯盒,陪伴孩子用餐後再上堂,並稱「飯錢我會再比你」,該名網友本來覺得沒問題,並提出要按時薪計算收回陪食飯的半小時人工,「沒問題,不過就收多半個鐘錢」,怎料卻遭對方一口拒絕,「陪佢食飯都收錢?」,令她非常無語!

網民笑指「真係好孤寒」

該名網友認為,對方要求自己用私人時間陪學生食飯的要求不合理,有不少人看文後亦認為網友要求合理,「又唔係保母,一係就畀多個鐘頭錢,佢真係好孤寒」、「笑死!犧牲私人時間同佢個小朋友食飯點解唔使錢」、「返工如果咁啱無客,老細都要出糧㗎。一樣道理,叫得人返工就係要出糧㗎啦」、「做補習包埋做保姆」、「咁同佢講,補習改做每日15分鐘,再加半個鐘食飯,價錢不變」。

另外有網民指曾遇過類似情況,但因學生家長包其用餐費,故沒有另算工資,「我都試過,不過個家長好識做,話叫我買埋自己個份一齊食」「我試過家長煮埋我飯,叫我陪佢個仔食,慳返餐都幾開心」、。有人就認為要視乎樓主與家長及學生的關係,「如果個家長好人嘅,小小要求都無問題嘅」、「「睇你同個學生關係好唔好啦,小朋友係要照顧」。

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受