Ad Block Ad Block
娛樂
2022-02-06 20:24:21

雪姨自爆因講錯嘢被掌嘴︰影響成年運氣

分享:
雪姨日前相約香港開電視主播馬梓軒買年花。

雪姨日前相約香港開電視主播馬梓軒買年花。

「富貴KOL」雪姨(容可兒) 日前相約香港開電視主播馬梓軒,到中環花店選購年花。其中雪姨看中一棵價值四千多元的日本蝴蝶蘭,盼望新一年長開長有,雪姨表示:「過年我自己都鍾意買蘭花,因為我平時好忙冇時間打理,買蘭花就最好!老闆娘話大約十日先淋一次水,同埋放喺屋企的確可以增添賀年氣氛,所以我係幾鍾意嘅!」

雪姨自爆曾因講錯說話被掌嘴。

雪姨自爆曾因講錯說話被掌嘴。

談及農曆新年有很多賀年美食,雪姨笑言最喜歡吃家人炮製的角仔,又自爆曾經禍從口出:「小朋友真係要遠離廚房,如果唔係好容易講錯嘢!以前細個我試過比婆婆掌嘴,因為當時我講咗句『哎呀!炸到裂開咗』所以千祈唔好亂講嘢,如果唔係會影響之後一年嘅運氣!」雪姨向來投資有道,曾試過一筆過斥資近千萬買樓,雪姨亦有分享心得:「我自己真心覺得財不入急門,真係要量力而為,同埋唔好人哋話買咩,就即刻盲目咁跟住去買!自己做多啲功課同資料蒐集,咁就唔會俾人呃喇!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受