Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-25 19:22:25

與張致恒關係時好時壞 雯雯貼與Steven舊照撐老公

分享:
張致恒現與太太雯雯育有三名兒子。

張致恒現與太太雯雯育有三名兒子。

張致恒與太太區燕雯的關係時好時壞,一時嗌離婚,一時又出po維護老公。今日雯雯就在IG貼出與張致恒的舊照,並稱是「十幾年前我仲係你fans嘅合照」,當時張致恒的身形與現時大不同。

雯雯大晒昔日與張致恒的合照。

雯雯大晒昔日與張致恒的合照。

Ad Block

透露張致恒有工開

雯雯借照片大談與對方這3年的婚姻,表示「有開心、有傷心、有失望,亦有想過放棄。」但眼見老公由一個大細路一步步成顧家男人,認為只要老公堅持做好自己便沒有人會放棄他。她在長文中透露張致恒在食肆工作︰「願意日日30幾度企喺廚房,走來走去,甚至洗碗洗廁所做清潔,執貨搬搬抬抬搬運,一概都唔介意。每日放工返到屋企,依然繼續照顧小朋友、做家務,每晚氹個仔氹到5:00瞓覺,第二日八點起身返工,都依然每日堅持繼續。」

支持張致恒做歌手

雯雯稱張致恒仍很愛唱歌,「我相信總有一日一定會再有機會表演俾屋企四個粉絲睇。」似是回應張致恒在大陸出席商演時,唱《死性不改》走晒音的報道。她隔空向老公打氣說︰「只要你堅持唔放棄,冇人會放棄你。你唔需要人去睇好你,人哋要睇死你你繼續堅持做好你自己就足夠

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受