Ad Block Ad Block
本地
2022-05-19 15:30:00
日報

各區屈臣氏清晨現人龍 搶購「長新冠」保健品

分享:

今日清晨時分,各區屈臣氏未開門已有大批市民排隊,記者收到線報,前往視察。記者訪問排隊人士,他們表示不是排口罩或快速測試包,而是搶購紓緩長新冠後遺症的蟲草保健品,據盒上資料,是一款針對後遺症,氣促及咳嗽人士適用的產品。

就現場所見,早上8時多門外已有人龍等候。排在頭幾位的黃女士指今早看到報紙廣告,知道「蟲草19」第二批貨已經到屈臣氏,因為擔心很快又售罄,所以早早來排隊購買,「我朋友介紹我試,話好幫到新冠後遺症,但係之前好快就賣晒,我搵咗幾間都買唔到,一直都等緊佢補貨。」

黃小姐指朋友介紹食用,等今次補貨時購買。

另一位排隊人士張先生表示,之前曾確診新冠肺炎,康復後出現後遺症,經常會氣促、乾咳及失眠,服食「蟲草19」後情況明顯改善,「食咗幾日之後,少咗氣促同埋咳,瞓得好咗,所以想再買多幾盒繼續食。」

有排得比較後的市民,因為買不到而大感失望,甚至有人一度鼓譟不滿。陳小姐表示無奈,「又賣晒,而家諗住去另一間分店睇吓有無,希望佢哋快啲再返貨。」

人龍進入屈臣氏搶購蟲草19產品。

(資訊)

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受