Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-21 15:41:47

林二汶否認北上開騷 強調音樂無分界限

分享:

林二汶表示未收到邀請到大陸開騷。

林二汶早前開設小紅書,大陸網民隨即留言問她何時來大陸開騷,她回覆說︰「等我!」即引來猜測她將到大陸舉行個唱。她在錄影《聲夢傳奇2》時,接受無綫訪問,表示現階段未有收到邀請,她說︰「我覺得都係同我一樣,可以自由去唔同地方,音樂就係咁,我依然會咁,如果有呢個舞台,我一定會去!」

音樂係要嚟溝通,而唔係孤立」

林二汶去年在直播回應網民指她「食兩家茶禮」,解說自己亮相無綫的原因︰「其實我做咗廿年音樂,我一直都好相信,音樂係應該冇分國界,無分任何嘅邊界,因為音樂本來係應該要嚟溝通,而唔係孤立,我哋其實一直追求緊係百花齊放,唔係咩?我今年開咗自己嘅音樂教室,我想嘗試傳遞一個訊息,就係音樂應該係冇分邊界,應該一心只為音樂嘅發展,如果我分得咁清,咁我教出嚟嘅學生,唔係會墨守成規同故步自封咩?我哋做音樂嘅人,我教出嚟嘅學生,我希望佢哋明白一個訊息,音樂係應該懂得海納百川。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受