Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-28 13:48:26

馮允謙穿校服拍廣告 Hillary自薦為好拍檔站台伴舞

分享:
馮允謙與Hillary繼MV後,最近再度合作拍廣告。

馮允謙與Hillary繼MV後,最近再度合作拍廣告。

劉沛蘅(Hillary)今年初為馮允謙(Jay)歌曲《報復式浪漫》拍攝MV,兩人結緣後再獲青睞,再度合作替公益金便服日2022拍攝宣傳片。今年的公益金便服日於1028日舉行,主題是「we CARE we WEAR」,鼓勵上班族與學生以最舒適的配搭與溫暖的愛心,關懷身邊每一個人。

Hillary着校服唔捨得除

拍攝當日,HillaryJay換上多套便服,當中更要以校服look示人,Jay笑言小時候也不用穿校服上學,而Hillary則笑言已很久沒穿校服,穿上後便不捨得除下,她說:「因為太耐冇着校服,所以唔捨得除。同Jay第一次合作係拍佢嘅MV《報復式浪漫》,我哋friend咗好多,我而家嘅地位唔止係粉絲,而係由粉絲變成好朋友,今次一齊合作冇咗上次嘅尷尬,大家都自如咗好多,默契都有嘅,哈哈。」現場見Jay等埋位時總拿着結他創作,一聽到音樂便見Hillary頻頻上廁所,原來為了一飽耳福,她笑說:「我見到佢喺現場攞咗支結他手痕彈奏,我頭先去廁所經過見到佢喺度彈,都停低偷聽咗一陣,去廁所都去耐啲為咗聽佢嘅歌聲,之前因為自己係密切接觸者,去唔到佢嘅演唱會而唔開心咗好多日,不過我相信,紅館見!」

 

 

Ad Block
劉沛蘅自言太耐沒有穿校服,所以着上後就唔捨得除。

劉沛蘅自言太耐沒有穿校服,所以着上後就唔捨得除。

深信偶像下一站紅館

Hillary深信偶像將必定踏上紅館,更膽粗粗自薦上台表演,她說:「如果佢真係請我做嘉賓,我會為咗幫佢表演好努力去學唱歌同學跳舞,之前參與過Jay嘅小型音樂會直播,合唱過一首歌,但係因為我太緊張,所以唱得唔好,如果再有機會我一定會練得好好,要好enjoymoment。」

Hillary與馮允謙再度合作替公益金便服日2022拍攝宣傳片。 Hillary與馮允謙再度合作替公益金便服日2022拍攝宣傳片。 Hillary與馮允謙再度合作替公益金便服日2022拍攝宣傳片。 Hillary與馮允謙再度合作替公益金便服日2022拍攝宣傳片。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受