Ad Block Ad Block
娛樂
2019-06-27 05:15:00

林芊妤愛師奶打扮 直認婚後少情趣

分享:
Coffee有計劃生多個小朋友,表示不會強求,一切順其自然。

Coffee有計劃生多個小朋友,表示不會強求,一切順其自然。

林芊妤(Coffee)、沈卓盈(Jessie)、王麗嘉昨日到中環行內衣騷。Coffee以黑色吊帶睡衣示人,但性感程度就不及同場的Jessie及王麗嘉。Coffee直言做了媽媽之後,不敢太過性感,同時也擔心被老公責罵。

沈卓盈表示不介意內衣外穿,但要視乎場合。

沈卓盈表示不介意內衣外穿,但要視乎場合。

Coffee表示老公事前沒有看過她這身打扮,她說︰「佢向來唔係好理我啲工作,如果我只係穿個Bra,佢就會問我點解咁性感。」Coffee自爆在家中的打扮非常師奶,她說︰「可能結咗婚生咗仔就唔會有各方面嘅情趣,依家都唔使要激情住,因為湊小朋友已經好累,我驚太過性感又好快生多個,啲激情都係留返遲少少,哈哈!」


同是人妻的Jessie以黑色內衣襯外套亮相,她直言,這是首次行內衣騷,因老公先一步出門而未有先過目。由於老公從事內衣生意,所以對內衣甚有要求,Jessie說︰「每次買咗新嘅返去,佢就專家上身,研究質地同設計,好搞笑。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受