Ad Block Ad Block
娛樂
2022-03-21 22:15:06

許靖韻首演人妻 夥李燦琛拍劇即上床

分享:

由林峯、周秀娜、黃浩然主演的網劇《黑金風暴》正在熱播中,歌手許靖韻以演員身份驚喜亮相,於劇中飾演李燦森老婆徐咏詩一角

雖然許靖韻之前也有過拍戲經驗,但拍劇卻是首次,表示拍劇跟拍電影的分別,拍劇節奏較快,對白也相對地多。至於角色方面,「做人老婆」亦是第一次,她說:「拍之前好緊張,因為我知係做劇入面李燦森嘅老婆,拍之前我有睇呢個劇嘅演員,都係非常資深,所以同咁多前輩合作係非常緊張。李燦森亦非常之好,一路同我傾偈、對劇本、對戲,令我成個感覺都放鬆咗好多。」

Ad Block

許靖韻獲李燦森教路,令她壓力減少。

至於蝦碌事,許靖韻謂其中一日到達拍攝現場被告知要拍攝「床戲」,「有一幕見到工作人員將間睡房set得好好,之後佢哋就同我講:『吖!陣間有床戲。』我就:『吓!唔?!』但係最後唔係真係床戲,係大家背對住背瞓覺,係冇身體接觸嘅床戲囉,哈哈。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受