Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-10 10:42:30

蓋世寶曬到勁黑 網民被嚇親:仲黑過古天樂

分享:

蓋世寶

現年43歲嘅蓋世寶,擔任兒童節目主持多年,「LuLu姐姐」形象深入民心,不過佢喺2019年不滿續約薪金離巢,與TVB結束24年賓主關係。雖然佢上年回巢主持《童你一起長大了》,當時更被網民吐糟食回頭草,不過蓋世寶接受網民時就話合作得唔太愉快,難再有下次合作機會。離巢後嘅蓋世寶,一直少有參與幕前演出,近日佢喺社交網站上載近照,唔少網民都被佢膚色嚇親,仲話佢黑過古天樂。

最近蓋世寶喺社交網站上載兩張近照,並留言話「同佢鬥長 結果我輸咗了」。相片中嘅蓋世寶同以往嘅「LuLu姐姐」形象截然不同,佢曬得一身健康古銅色肌膚,不過唔少網民就被佢嘅新膚色嚇親,留言話「仲黑過古天樂」、「又扮maria」、「你想做女版古天樂?幾型呀」及「黑咗好多喎」等等。而蓋世寶亦有回覆網民,並話「其實冇咁黑㗎」,只係環境燈冇開,搞到佢嘅皮膚望落比較黑。

蓋世寶

蓋世寶

蓋世寶

蓋世寶

蓋世寶

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受