Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-16 14:13:57

張致恒直播湊仔 諗住5年後再追女

分享:

張致恒直播自己湊仔。

張致恒(Steven)與老婆區燕雯(雯雯)於19年奉子成婚,並育有3個小朋友。Steven由於欠債纍纍加上其工作量不多,令不少人質疑他如何應付養小朋友的費用、屋租、生活雜費。早前他接受訪問時,更表明小朋友不會用二手物品,令網民認為他不懂節儉。日前他在家中開直播,在1小時的直播中見Steven在家中客廳與兩子一同耍樂,地下舖滿玩具,大仔頗愛黐住爸爸,因而頻頻入鏡,而雯雯就沒有上鏡。

兩個小朋友在家中弄至一地玩具。

安排兩子明年上學

Steven期間一度抱住三仔跟大家打招呼,他表示細仔間中仍有嘔奶狀況,但身體狀況已經好了很多,他指細仔已習慣了兩個哥哥及愛犬的噪吵聲。他在直播表示因為疫情關係,學校經常停課,因此安排兩位小朋友下年才上學,免得因為學校停課而白交學費。

認EQ打但拒打小朋友

Steven又分享湊細仔的詳情,透露自己無教好瞓。他說︰「湊小朋友係攰,但係一種緣份,好多人點博都博唔到個小朋友出嚟,我就唔知點解走咗三件出嚟。小朋友係我哋嘅財富,要慢慢悉心湊大佢哋,有時好攰而小朋友唔聽話時候,真係好辛苦,個吓嘅火真係會湧上嚟!我忍耐力冇以前咁犀利,以前EQ勁可以頂到,但湊小朋友之後就EQ低好多,但知道一樣嘢,唔可以令佢哋受傷,唔可以因為好嬲而打佢,打到驚你為止。我試過幾次拎起隻手都係算啦!唔打。」

Steven抱住細仔出鏡。

5年後再追女?

對於他在訪問中透露自己有意做結紮手術,但在直播中被問到會否有意追女,他說︰「唔追啦!仲追?或者5年後,如果情況許可就追多個女,都係嗰句,同我老婆都驚再追多個仔出嚟就大鑊!成屋都係男人,陽氣過盛。」他續指等5年是因為要讓太太休息。當有網民留言問有沒有錢可以養這麼多小朋友,他說︰「一定要有錢先養到咁多個?邊個話有錢先可以養咁多個?擔心啲咩?不如擔心我嗰啲人顧吓自己先,連自己都未顧掂,做咩理我啲嘢?我又唔係要你幫我湊,係咪先?」

Steven真的有心有力。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受