Ad Block Ad Block
娛樂
2022-02-11 03:15:00
日報

兆尊爆祖藍唔妥C君啲橋渣斗

分享:
兆尊爆祖藍唔妥C君啲橋渣斗 兆尊爆祖藍唔妥C君啲橋渣斗

政府推新一輪防疫措施,禁止兩戶以上的家庭聚會,不少網民都擔心鄧兆尊未能照顧3位情人。早前他上貴花田、曾志豪及王耀祖的網上節目《田豪祖三寶》訪問,大談新措施對他的影響,突然大爆王祖藍唔妥C君(鄭詩君),指不滿J2節目愈趨垃圾。

兆尊指新措施對他沒有影響,又稱:「邊個話我一拖三行街唔得?咁搭巴士、地鐵點算?請多兩個姐姐都犯法,佢哋都係唔同家庭。」提到王祖藍與無綫高層曾勵珍、樂易玲交惡︰「珍姐係一個好好嘅人,佢係惡啫。佢好顧及演員,如果啲人要養家,就捉晒佢哋入《愛.回家》,因為《愛.回家》係個長期出糧嘅地方,同普通演員係差三倍價錢。」

去開電視派錢俾觀眾打無綫

兆尊認為他們是為TVB著想,「大家管嘅嘢都唔同,珍姐管演員、樂小姐管人力資源,買部電腦都關佢事;祖藍就係創意官,創意北上搵錢,佢離開咪交由佢哋自己搞,所以多咗個肥仔,即係C君嚟幫手,因為做啲嘢唔得,咁祖藍好似有不滿囉,呢個係幕後啲人同我講。」兆尊繼續爆,「開電視將會成為無綫另一勁敵,我幫佢哋度咗個大型派錢節目,每集派50萬。原本係sell俾TVB,我話我出一成,TVB出九成,為香港市民謀福利,又可以救個台,與民同樂唯一方法。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受