Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-31 16:09:23

陳柏宇再為日本The First Take錄歌 穿「Hong Kong」外套唱《有天》

分享:
陳柏宇為日本The First Take獻唱《有天》。

陳柏宇為日本The First Take獻唱《有天》。

陳柏宇(Jason)去年年底應邀前赴日本拍攝The First Take(TFT)音樂企劃,全新編曲的你瞞我瞞早前已推出,點擊率更已衝破350萬人次,而在TFT中錄製的另一首歌曲》則於昨晚(30日)推出,Jason特別分享了錄音背後的小故事。原來他特地挑選了一件具香港特色的外套灌錄歌曲,「背脊寫咗『Hong Kong』二字,代表到我係嚟自香港,我哋香港嘅Art Director幫我揀呢套衫,係一個好好嘅選擇。」從片段所見,Jason錄唱至尾聲時,不慎撞到咪高峰前的網,他笑言:「其實我平時錄歌,投入到合埋眼唱時都有機會撞到個咪,純粹自己協調唔到,都經常性發生。」

Jason特地選穿印有「Hong Kong」字樣的外套唱《有天》。

Jason特地選穿印有「Hong Kong」字樣的外套唱《有天》。

Ad Block

親解你瞞我瞞》降key原因

至於重新編曲的你瞞我瞞,不少網民都發現歌曲降低了Key,有些網民坦言較喜歡舊版,但Jason亦都很喜歡新版本,他解釋:「舊版本編曲已經有啲久遠,當年嘅歌聲演繹已代表唔到喺我而家呢個年紀,對於呢首歌想表達嘅情感同心理狀態,新版本嘅演繹方式,比舊版沉重、滄桑又有經歷得多,情感係豐富、複雜好多,降咗Key嗰種層次又同原Key有唔同,原Key就唔會有而家咁Man喇!」

Jason為了個唱暫時避免跟愛女Abi玩,以免傷聲。 Abi很乖,明白爸爸Jason因工作忙暫時無法陪她玩。

為個唱保靚聲 自禁與Abi玩

另外,Jason將於本周六假AsiaWorld-Arena舉行《FWD 富衛保險呈獻:陳柏宇 feat. 九龍搖擺俱樂部演唱會2023》,為了保養靚聲,Jason選擇性「避年」,連小朋友聚會亦盡量避席,「因為同小朋友玩好傷聲,講得特別多嘢,聲帶亦好難休息,所以媽咪(老婆符曉薇Leanne)都好配合,我亦有同囡囡(Abi)解釋,同佢講:『爸爸要做完演唱會先可以同你玩,因為呢排爸爸比較忙,要多啲私人空間,做完演唱會再同你玩好冇?』佢話好,好乖!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受