Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-27 14:55:52

林家謙演唱會|雙鄭登場 欣宜Ronald輪流送賀禮

分享:
林家謙演唱會|雙鄭登場 欣宜Ronald輪流送賀禮

林家謙紅館騷第五晚,請來鄭欣宜擔任嘉賓 。

林家謙紅館騷《Summer Blues演唱會》來到第五晚,請來「雙鄭」鄭欣宜與鄭中基擔任嘉賓。

欣宜與家謙合唱《救命歌》又獨唱了新歌 《Glitterfalls》,兩人於台上大大力擁抱後,欣宜說:「其實我好多謝你寫《救命歌》畀我,第一次收到呢首歌,感覺上好似有一個人話我聽,我睇到你,聽到你個心入面諗緊咩。」講完還眼濕濕想喊,家謙即上前安慰:「我當時去緊日本旅行,收到你打電話來喊,我仲以為自己做錯咩事,嚇死我....」欣宜喊住講:「你首歌好似有一個人摸住我個頭,呵住我咁。」接着欣宜表示用了很多時間,諗定份禮物帶上來送給家謙,揭曉係一對「增高鞋墊」。家謙笑住話自己屋企已經有好多。欣宜:「增高鞋墊同你的歌一樣,男女合用。最重要係佢可以為你加長個人係咪?祝你以後開騷都似個鞋墊咁,不停加場再加場呀!」

至於鄭中基,與家謙合唱了《閉目入神》及《My only one》,Ronald表示:「恭喜晒,我記得舊年我演唱會邀請佢做嘉賓,我記得我講過,你食多啲野,一號風球將你吹走,今日好開心,八號風球你都仲喺到,証明你大隻咗。真係乖仔啦。」之後,Ronald再講:「我有禮物送畀你,世界知名品牌《大佬好野》嘅月餅,粗皮月餅來㗎。」家謙即答:「我完騷即刻食,多謝大佬。」鄭中基又話:「我個女唔聽中文歌,連我啲歌都唔聽,佢剩係聽林家謙啲歌。仲要係佢自己搵來聽,我出番來唱歌,因為我個女,我出番來寫歌,就係因為你林家謙。因為你有咁多咁好聽嘅歌,唔同style,搞到我都好想寫吓歌。所以我今年先會做碟先,邀請家謙同我一齊寫,我寫半隻,佢幫我寫埋下半隻,睇吓有冇機會合唱。」令歌迷相當期待。

Ad Block
欣宜獨唱了新歌 《Glitterfalls》。 鄭中基與家謙合唱了《閉目入神》及《My only one》。 第五晚請來鄭中基擔任嘉賓。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受