Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-27 21:00:40

陳煒咀足老公3次 朱晨麗成功搶花球

分享:
陳煒昨日成為人妻,翌日便要開工。

陳煒昨日成為人妻,翌日便要開工。

陳煒昨日下嫁醫生陳國強,煒哥由資深舞台及電視製作人鄭偉強陪同她進場,其後她與老公在眾人見證下交換戒指,更在眾人起哄下三度親在致詞時特別感謝鄭偉強︰「今晚(26)到嚟嘅全部都係好錫我同陳醫生嘅朋友,首先要好感激鄭偉強先生陪我進場,響呢度無人比佢夠資格。因為佢係主宰我呢26年嘅演藝人生嘅好重要嘅一個人,當年如果唔係佢喺垃圾桶執返我份報名亞洲小姐履歷資料,就肯定冇今日嘅陳煒。

Ad Block

愛陳煒50+1

其後煒哥又特別多謝無綫高層曾勵,因為珍姐向來甚少出席藝人婚宴,但她昨晚仍百忙中抽空到場非常感激。當煒哥提到鮑姐時,鮑姐更是激動得熱淚盈眶,場面相當感人。煒哥答謝完各位好友後,輪到新郎哥發言,但新郞哥不是跟新娘子一樣,答謝所有親朋,而是說出「愛的宣言」,答謝老婆。

陳國強說︰「要多謝嘅人,佢都講晒。我想講,我以前叫佢honey,但今日之後會改口,叫佢陳太或者老婆。過往佢陪伴咗我4年,呢段時間係我人生中,最開心嘅日子,多謝你,I love you!」説到這裡,全場都已拍晒手掌。然後他續說:「同埋我想喺呢度回應佢之前講50年不變嘅報道,我喺度講我係會50+1日不變,嚟緊呢段時間都會錫你、寵你、愛你!」煒哥亦回應陳醫生絕對是一個很細心的好老公。最後,來到拋花球環節,在場原來只有兩位單身女士,在朱晨麗及江美儀的熱烈競爭下,結果由朱晨麗成功奪得。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受