Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-25 12:39:03

孖古巨基錄《飄流教室》 Edan:第一次唱到抽筋

分享:
孖古巨基錄《飄流教室》 Edan:第一次唱到抽筋

基仔向Edan分享了不少唱歌心得。

古巨基日前與MIRROR成員呂爵安(Edan)合唱經典作品《飄流教室》,基仔昨晚(24日)在個人YouTube頻道分享了《飄流教室》的錄音過程。在錄音前,Edan估計要用4天錄音,但最後卻3天完成。

Edan表示選擇《飄》的原因:「旋律好易記、好好聽,好啱我口味。本身我好鍾意情歌,或者Chorus好好記,我就好鍾意,所以就揀咗呢首。」他又坦言:「今次錄音啟發咗我好多嘢,之前揀呢首歌係覺得個key可以handle到,加埋舒老闆(監製舒文)同你(基仔)嘅意見後,原來唱歌唔係咁簡單,仲有好多嘢要兼顧。」

基仔又分享唱歌心得,表示除高音低音,還要懂得尋找吸氣點,他大讚Edan唱歌的優點,就是真假音轉換,對於今次《飄》音域上的高高低低,Edan笑言錄完音收工時突然抽筋:「我第一次唱到抽筋」,基仔解釋:「我成日提佢要將丹田、腹部收得夠緊然後好似潛水咁hold住啖氣,但小量地、穩定地洩漏出嚟。」Edan坦言今次與基仔合作獲益良多。片尾還放彩蛋,見基仔和Edan齊齊身穿校服兼揹書包上堂,相當搞笑。

基仔和Edan首度合唱。 Edan笑言第一次唱到抽筋。 Edan感謝基仔的教導。 片尾二人齊齊著上校服扮學生。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受