Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-07 17:03:43

跣膝捉喪屍NG 32次 劉穎鏇被封新一代性感打女

分享:
HK ENT

跣完膝仲要即時出手鉗實慧慧,Tiffany稱這個鏡頭NG了32次。

陳山聰、陳展鵬、江美儀、劉佩玥、劉穎鏇(Tiffany)及唐詩詠等,主演的新劇隱形戰隊》劇情緊湊,其中Tiffany的演出,被讚打得又睇,指她是新一代「性感打女」。

HK ENT

Tiffany指,為拍此劇操到膊頭都見骨。

Tiffany受訪時透露,昨晚的動作戲是臨時加插,笑指當初對「跣膝」mission充滿期待:「嗰場戲我哋拍到中午時已經非常熱,嗰日太陽好猛,而當我知道有呢個動作時,初頭係好興奮嘅,因為我以前打開波,有時都需要跣住去救波,呢個動作我都熟悉嘅,武指仲畀咗兩個knee pad我添。」Tiffany補充,整個動作難度不在「跣膝」,而是角度及各方面的配合:「嗰刻最難係點make sure每次停低都係停啱同一個位,同埋捉住佢(喪屍)又揈開佢個力度應該點掌握,嗰一下總共拍咗32 takes。」

HK ENT

慧慧是圈中難得一見的女武指,擔任特技演員經驗超過20年,是錢嘉樂的愛徒。

感激錢嘉樂愛徒慧慧幫助

Tiffany不用埋位時,不斷反覆練習相關動作:「由最初頭覺得好得意,最尾係變咗不斷諗,點樣可以做啱件事,又要顧埋面部表情,都拍咗好耐,我嗰一刻已經完全忘記咗時間。」她又感激飾演喪屍的副武指周穎箖(慧慧,錢嘉樂愛徒):「慧慧好辛苦,佢吓吓都真跌,我都會好擔心佢整親,同擔心佢攰。佢真係好好,非常配合我,仲好有耐性咁教我,成件事拍到成果係要非常感激所有人咁配合同團結。」

HK ENT

跣完膝,再做出「大迴環」動作揈走慧慧,監製文偉鴻指Tiffany這場戲值得一讚。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受