Ad Block Ad Block
娛樂
2022-12-31 23:05:14

鄧麗欣為25年好姊妹送機喊到眼腫

分享:
Stephy為25年好姊妹送機。

Stephy為25年好姊妹送機。

近年不少港人移居海外,鄧麗欣(Stephy)今日(31/12)在社交網貼出日前到機場送別昔日中學時的好友,更喊到眼腫。

Stephy引用Cookies《最後一塊》的歌詞「誰離開~誰連戲~誰人必須執行李~」,並表示與這位好友自中一時相識,她寫道:「認識你的時候中一,那時候我住12樓,你住6樓,記得每天我都會搭lift落嚟6樓等你一齊行返學,有時你會呃我,你話你出得門口,但係我落到嚟仲見到你刷緊牙,唔緊要啦,我唔嬲。過幾年後你搬去一個同我相隔幾個輕鐵站嘅地方,當時我已經好唔捨得,沒想到25年後嘅今日,你要搬去一個離我有九千幾公里遠嘅地方,呢個心情,真係好難用言語去形容。」最後,Stephy表示即使好友離別,也不會影響她們之間的愛,更自爆自己哭腫了眼。

Ad Block
Stephy自爆非常不捨,喊到眼腫。

Stephy自爆非常不捨,喊到眼腫。

Stephy與這位好友自中一時已相識。

Stephy與這位好友自中一時已相識。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受