Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-19 11:29:26

鄭中基悼8歲小影迷 曾親身探訪:佢好叻好勇敢

分享:
鄭中基在月初的慈善演唱會分享與小影迷的故事。

鄭中基在月初的慈善演唱會分享與8歲小影迷東仔的故事。

鄭中基(Ronald)日前(17)在社交平台上載一朵鈎織向日葵的照片,悼念8歲小影迷東仔的離世,「呢份係佢送比我最後一份禮物,尋日佢去咗做天使啦。幸運地我有機會親自同佢講,佢好叻、好勇敢,一路以嚟辛苦你同爸爸媽媽啦!」原來Ronald曾親身到訪東仔家送上《暖男爸爸》的部隊鍋料,表達對小影迷的支持。

Ad Block
鄭中基曾在社交平台分享,無論晴天、陰天、雨天,我都希望東仔知道我會繼續支持佢。」

鄭中基曾在社交平台分享,無論晴天、陰天、雨天,我都希望東仔知道我會繼續支持佢。

親身探訪送驚喜

Ronald於本月初參與紅館的《A Million Dreams慈善音樂會》,當他唱電視劇《暖男爸爸》主題曲《My Only One》時,分享與東仔結緣的小故事,他表示去年因為「願望成真基金」,認識行動不便的東仔。Ronald從東仔的父母得知,東仔因《暖男爸爸》認識Ronald並且很想吃部隊鍋。故此,他與東仔爸媽夾計,帶同部隊鍋料秘密到訪東仔家送上驚喜。Ronald在社交平台也有提及這故事,「探訪呢個小朋友令我更加肯定除咗經濟上支援之外,你一定要親身去同佢哋傾吓偈先知佢哋真正需要乜嘢。唔好覺得得啦,我唔做都會有其他人做,唔係㗎,我相信只要你願意踏出呢一步,自不然會影響埋你身邊其他人。無論晴天、陰天、雨天,我都希望呢位小朋友知道我會繼續支持佢。」

小影迷東仔送給鄭中基的鈎織向日葵。 鄭中基先後在演唱會和社交平台分享與東仔的小故事,呼籲大家踏出關愛的一步。

為最強父母送祝福

事隔約半個月,Ronald日前上載東仔送的禮物,他寫道:「上次慈善show我提過嗰位行動不便嘅8歲小朋友,佢叫東仔,呢份係佢送比我最後一份禮物,尋日佢去咗做天使啦。幸運地我有機會親自同佢講﹐佢好叻、好勇敢,一路以嚟辛苦你同爸爸媽媽啦!係呢度想同東仔爸爸媽媽講,你哋係我見過最強嘅父母,我相信東仔一定會繼續守護你哋,所以你哋都要好好生活呀!借大家同東仔屋企人送上祝福!」

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受