Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-29 22:45:00

黃溢濠被Aka搞到硬晒呔 邵仲衡:你唔好摸佢啦

分享:
HK ENT

與Aka有身體接觸,溢濠即時表演拘謹。

邵仲衡、趙慧珊(Aka)、黃溢濠為舞台劇《晚安》拍攝海報,Aka和黃溢濠拍攝其間態度親暱,令溢濠顯得尷尬,在旁的邵仲衡對Aka大叫:「你唔好摸佢啦!」,令現場氣氛非常搞笑。

HK ENT

邵仲衡排戲時非常照顧後輩。

事後Aka就自爆「大佬孝」喝止自己摸溢濠,更笑稱對方「硬晒呔」:「其實溢濠佢真係好紳士,每次掂到我都會講聲『我會掂到你條頭髮、我會摸到你膊頭』,所以我叫佢當我男人咁影就得。之後到我主動摸溢濠,就比孝哥叫停喇,因為佢睇晒劇本知道我地啲關係,叫我點到即止。」

HK ENT

舞台劇《晚安》海報。

演戲有奇難雜症可找大佬孝

邵仲衡被Aka、溢濠稱為「大前輩」,他對笑言後輩笑言,對演戲有甚麼「奇難雜症」,都可以搵他傾訴,並稱自己「吹得幾吓」無私分享:「劇中我係賣二手衫,都諗過搵私伙衫做道具,不過原來角色比較斯文,啲衫未必好夾。其實呢次舞台劇叫《晚安》,我都試過夢境預知未來,當年喺TVB拍劇,一直都冇同梁朝偉合作,但發夢同佢喺餐廳食飯,到咗第二日竟然夢境成真,同偉仔同枱食飯。」

HK ENT

Aka、溢濠均稱,日後有甚麼演戲奇難雜症,會找大佬孝詢問。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受