Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-29 21:27:17

蕭正楠《勁歌》找回憶 𠱁緊黃翠如上台唱歌

分享:
HK ENT

蕭正楠日前踢波不慎撞傷,醫生說大約六星期才康復,「稍後在《歡樂滿東華》還要爬包山籌款,希望善長見到我受傷,不用我搶包山也會捐款。」

蕭正楠、區永權、伍仲衡等,明年1月聯訣舉行演唱會,今日他們上《勁歌金曲》宣傳,蕭正楠指,再次亮相《勁歌》令他勾起不少回憶,問到開騷心情是否很緊張,他說:「而家唱歌心態係享受、唔會緊張,但係亦都有遺憾,因為新歌喺講爸爸,佢喺我事業低潮時離世,見唔到我重返TVB同有個好太太,入行都喺受爸爸影響,佢係卡拉OK王,如果仲喺度,一定會參加《中年好聲音》。」談到演唱會會否請老婆黃翠如做嘉賓上台唱歌,他笑說:「而家仲游說緊,大家都知唱歌係佢必殺技。」

HK ENT

Hana早前去了美國登台十多日,之後留低四處遊玩,

菊梓喬唔認北上陪吳卓羲開工

同場的菊梓喬(Hana)剛過生日,她稱願望想開開心心和健康,身邊人亦一樣開心健康,問到其緋聞男友吳卓羲有何表示,她說:「佢有同我講咗生日快樂,不過冇送禮物。」當記者追問時,Hana不停笑著說:「我真係好熱,出晒汗,搞到我唔識答。」對於有報道指她回內地陪緋聞吳卓羲開,問她兩人會否一起去玩高卡車,Hana沒有正面回應,只稱:「喺內地見到好多人。」

 

 

 

 

生活

楠、區永權、伍仲衡以組合HEA名義,於伊利沙伯體育館舉行演唱會。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受