Ad Block Ad Block
娛樂
2021-03-04 22:30:00

小儀與13型男|石詠莉手勢好 鄧健泓爽足八年

分享:

由阮小儀主持的香港開電視節目《小儀與13型男》,最新一集邀請「大男人型」 鄧健泓擔任小儀約會對象,雖然小儀表示不覺得對方「大男人」,但鄧健泓卻自認非常「大男人」,他說:「我對住另一半嘅時候,相信自己係Head住對方,我會為捍衛自己一啲堅持、原則及底線,發揮最大男人的氣慨。」

鄧健泓在節目中不時提及太太石詠莉,他自爆初相識太太第一晚,太太已為他按摩,他說:「佢係美容師,相識第一晚同我手部按摩,適逢夜晚又浪漫,感覺好舒服,一舒服就舒服咗八年。」問鄧健泓會否介意身邊另一半打扮性感?他毫不猶豫表示非常介意。他表示曾有節目想石詠莉著性感晚裝,但之前已經表明不會這樣做,並指衣服也要讓他們先過目︰「佢哋嗰邊冇俾我哋睇,到現場俾咗石詠莉幾件Deep V晚裝,於是我話Sorry,我哋唔會著性感嘢,之後同個導演溝通完之後,大家都明白,最終唔使著性感嘢。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受