Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-05 19:41:47

姚焯菲Chantel開直播 回應fans解答校園生活疑問

分享:

異國生活苦悶,Chantel開直播同fans對談。

TVB《星夢》歌手姚焯菲(Chantel)早前到新西蘭升學,不少fans到其IG問候,為答謝fans支持,日前她上載了一段影片,回答fans問題。素顏示人的她,談到校園生活時表示:「所有朋友同學都好nice,同埋佢哋都好搞笑好玩,所以好開心,我哋會一齊玩game。」Chantel指異國生活識到新朋友,而且同學非常友善。

HK ENT

Chantel指,會在新西蘭讀兩年書。

Ad Block

fans很想聽其即席唱歌,她婉拒:「I'm not gonna sing a song today……雖然我唔唱歌,你哋唔好走呀。」Chantelfans稱,她現在讀十二班,十三班就會畢業,至於同學知不知她是藝人,她笑說:「有啲知,佢哋都好尊重我,都係大家當普通人、朋友,唔會特別對我好。」然而,影片發布後不久,Chantel卻將影片移除。

HK ENT

Chantel把影片上到IG一陣子,又把影片下架。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受