Ad Block Ad Block
本地
2021-01-10 10:20:00

【網上熱話】婆婆橫跨4線過路 網民放相籲家人警剔

分享:
婆婆橫跨柴灣道時險象環生。(網民Chiu Man L@FB群組「柴灣人柴灣事」)

婆婆橫跨柴灣道時險象環生。(網民Chiu Man L@FB群組「柴灣人柴灣事」)

常言道馬路如虎口,如果在非行人過路處橫過馬路,風險就會更高。網民Chiu Man L日前在柴灣柴灣道近環翠商場,發現有一名婆婆竟逕自橫越4條行車線和路口鐵欄,直接過馬路往對面行人路。她形容婆婆行為危險、「係呢個咁多車嘅馬路上橫過馬路」,希望透過上載婆婆的背影,讓其家人可以警惕婆婆、「叫佢唔好再咁冒險,因一時之快,好易做(造)成交通意外」。

事發位置前方約一百米,設有行人天橋連接對面馬路和新翠商場等地,而後方近柴灣街市亦有行人過路交通燈,有網民質疑婆婆為何要冒險而棄用這些過路設施,亦有人表示早前都見過有人在同樣位置直接過路,相信他們為貪一時之快,「成日見到啲好大年紀嘅係呢啲奇怪位橫過馬路」、「完全唔明點解老人家咁喜歡這樣過」。

有網民就提出,年紀大的人士日常生活理應可以慢活,毋須經常很趕時間般追車、追升降機,原帖樓主同意並認為「其實慢慢行消磨下時間咪仲好」。不過,亦有人批評婆婆的行為若造成交通意外,或連累其他道路使用者,更有人批評社會有部分長者倚老賣老,「以為D(啲)車吾(唔)會撞埋嚟」。引用電影《頭文字D》的一句:「人冇事先做到世界冠軍」,雖然使用過路設施可能耗時較長,但安全抵達目的地才是最重要。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受