Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-26 17:15:49

AK拍靚相連環炒車 被工作人員公開黑圖系列

分享:
Anson Kong今日有廣告照曝光,卻被一班友好的工作人員貼出黑圖系列。

Anson Kong今日有廣告照曝光,卻被一班友好的工作人員貼出黑圖系列。

MIRROR成員江𤒹生(Anson Kong)最近推出全新派台作品《信之卷》,歌曲大玩J-Rock曲風之餘又向日本動漫致敬,MV在YouTube上架12天,已累積210萬收看紀錄。

AK今日更新IG,貼出為Piaget拍攝的一輯硬照靚相,戴上珠寶、手錶,Chok出靚仔樣,並寫:「繼續繼續信,係我由童年行到今日嘅座右銘。相信自己,遇難先可以越強,亦感恩身邊一個又一個值得我相信嘅人陪伴我走得更遠,好快就會迎來演唱會嘅新一卷,繼續一齊同我Turn Life On守護堅信初心。」獲造型師及攝影師的協助下,今次靚相型格滿分,同日他卻被工作人員夾擊,在IG公開AK的黑圖系列,而出名玩得的AK亦大方轉發,完全唔介意分享自己的炒車樣。

AK為Piaget拍攝的一輯廣告硬照。 廣告中的AK有型又靚仔。 AK戴上珠寶、手錶,Chok出靚仔樣。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受