Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-21 18:02:30

Dear Jane演唱會|主音Tim老婆與細仔睇騷 爆馮允謙明年開騷

分享:
Jay Fung病後初愈,為支撐好兄弟Tim,戴著口罩亦來擔任嘉賓。

Jay Fung病後初愈,為支撐好兄弟Tim,戴著口罩亦來擔任嘉賓。

樂隊Dear Jane一連3場的《Dear Jane What's Happening Live 2022》演唱會,昨晚(20日)於西九竹翠公園舉行尾場,請來馮允謙(Jay Fung)任嘉賓,病後初愈的他全程載口罩與Dear Jane合唱《無可避免》。而主音Tim的太太楊洛婷(Rabeea)帶著幼子來睇騷,Tim的細仔跟著爸爸一齊rock,看來承傳了父親的音樂細胞。不過,楊洛婷完騷後即急急腳與兒子離開,她表示因長女Tanya發燒要趕回家。

Jay直認明年開騷

Tim喜見Jay Fung趕及康復,為Dear Jane的首個大型戶外演唱會擔任嘉賓,他笑言開心到忘記要說甚麼,「其實我一早請咗Jay Fung做嘉賓,中途佢話病咗,未必來到。我諗住冇希望㗎啦,點知真係趕得及康復來到!識咗呢個人咁多年,佢同我第一日識佢一模一樣,冇變過,一樣咁開心,一樣咁fxxking talent!另外我又戥你好開心啦,你就做個人演唱會!哎吔,爆咗添,係咪唔講得住㗎……?」 Jay Fung被爆就快開騷,不介意笑道:「係呀,出年會有。我想講,我識Tim好多年,係呢行識到一個能交心的好朋友不容易,Tim係其中一個!I Love You bro。」

Tim 的太太楊洛婷和兒子來捧場,當然要大合照。 Tim 的細仔非常可愛,聽著爸爸唱歌,手舞足蹈。 楊洛婷高舉「老公」燈牌比心心支持老公,weet 到爆。 Tim以一曲《Find my way 》送給一直支持他追夢的太太。
Ad Block

唱歌送老婆

昨晚楊洛婷帶同可愛爆燈的幼子來捧場,而Tim繼續唱歌送給老婆,唱到《Find my way 》時,他說:「我未有老婆嗰時,每次出騷,有一個女仔,佢每次都會喺騷度聽到呢首歌,今日我老婆都來咗,咁我就借呢個機會,將呢首歌再喺佢面前唱多一次。」唱完此歌後,他向著老婆說:「love you」,而老婆則高舉「老公」燈牌俾心心回應,sweet 到爆。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受