Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-03 13:33:28

MC減肥開騷被叫除衫 Kaho辛苦排舞自爆勁黑面

分享:
「Kaho x MC Frenemy Live 2022 演唱會」於九展Starhall展開一連三場演出。

「Kaho x MC Frenemy Live 2022 演唱會」於九展Starhall展開一連三場演出。

MC(張天賦)及Kaho(洪嘉豪)合體開騷,「Kaho x MC Frenemy Live 2022 演唱會」昨晚於九展Starhall展開一連三場演出,一票難求之下,座無虛席。為了讓一班「賦二代」及「院友」與眾同樂,單是歌迷應緩物件,就已經塞滿 Starhall場外,現場更變了打卡遊樂場,場面相當熱鬧。

首場演出,兩人作出新嘗試,有多part勁歌熱舞,並且互相交換歌曲演繹,令歌迷耳目一新。演唱會甫開場,兩人即來勁歌熱舞,唱了《觸電》及《二損一》炒熱氣氛,兩人都喘氣向觀眾笑道:「嘩,收貨啦?呢個開場!係咪值回票價先?」歡呼聲不斷,MC開心笑說:「噚晚綵排都冇咁喘,真心有觀眾係到真係喘啲!不過我覺得自己都好似幾有跳舞天份?係咪?」觀眾即大叫 :「係呀!好正!」Kaho又即問歌迷:「我都唔弱係咪?」贏得不少掌聲。

接着兩人於台上拿出一粒大骰仔,MC笑住話:「剛剛唱完兩隻歌,依家二選一!睇下邊個獨唱先!我地用『殘酷骰仔』決定邊個唱先!經過昨晚採排發現,跳完兩隻舞再即唱Solo,其實好辛苦,所以其實我地大家都唔想做唱先個個..哈哈。」Kaho問觀眾:「你哋想邊個唱先?」有觀眾大叫 MC ,最後Kaho擇骰擇中自己,獨唱《主角光環》、《24/7戀人》、《半天空檔》,接着輪到MC一口氣唱了《Good Time》、《時侯不早》、《老派約會之必要》,這次兩人分別帶新歌送給歌迷,MC唱了《乾》,Kaho則唱了新歌《還原淚》,兩人又合唱了陳奕迅的《最佳損友》,MC叫歌迷珍惜友情、親情,不要失去才後悔。來到演唱會最後部份,兩人再一輪勁歌熱舞後,MC笑住話最衰排舞時冇拍下making of ,否則真係應該畀大家看看當時的Kaho,更爆:「最初排舞,佢不停投訴........」Kaho直認::「係喎,人生黑面黑到爆....」MC :「係呀,差啲我就發脾氣添....哈哈」不過兩人為是次演唱會下了不少苦工,指大家應該睇到他們付出了好多第一次,觀眾立即報以掌聲及歡呼聲支持。MC又話自己為個騷減肥逾4kg,話一出場即被觀眾大叫他「除衫!」搞到他尷尬傻笑兼耍手話:「未得啦,未到呢個位....哈哈....」演唱會今、明兩晚還會繼續。

Ad Block
「Kaho x MC Frenemy Live 2022 演唱會」於九展Starhall展開一連三場演出。 「Kaho x MC Frenemy Live 2022 演唱會」於九展Starhall展開一連三場演出。 「Kaho x MC Frenemy Live 2022 演唱會」於九展Starhall展開一連三場演出。 「Kaho x MC Frenemy Live 2022 演唱會」於九展Starhall展開一連三場演出。 「Kaho x MC Frenemy Live 2022 演唱會」於九展Starhall展開一連三場演出。 「Kaho x MC Frenemy Live 2022 演唱會」於九展Starhall展開一連三場演出。 「Kaho x MC Frenemy Live 2022 演唱會」於九展Starhall展開一連三場演出。 「Kaho x MC Frenemy Live 2022 演唱會」於九展Starhall展開一連三場演出。 「Kaho x MC Frenemy Live 2022 演唱會」於九展Starhall展開一連三場演出。 「Kaho x MC Frenemy Live 2022 演唱會」於九展Starhall展開一連三場演出。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受