Ad Block Ad Block
MIRROR
2021-05-10 15:28:00

衛志豪直認唔識MIRROR 不忿《開心大綜藝》被轟老土

分享:
衛志豪昨日現身《開心大綜藝》。

衛志豪昨日現身《開心大綜藝》。

衛志豪昨日有份參與《開心大綜藝》其中一個環節,他在IG上載台前幕後準備情況。不過,有網民私訊他指《開心大綜藝》「好娘」、「節目老土」、「阿婆都唔睇」,並把MIRROR成員姜濤及Anson Kong的照片傳給衛志豪,而他則回覆不認識相中人士,並促網民應把說話傳達給ViuTV高層。

衛志豪事後把他與網民的對話截圖上載至社交平台,並寫下長文表達不滿。他表示有份參與直播演出雖然只是幾分鐘,但事前準備了兩日。對於節目尾段有張美妮、張嘉兒跳舞,加上有小朋友的簡短訪問,他不忿台前幕後的努力被抹煞,於是說道︰「我都唔知佢哋排咗幾耐!仲未計台前幕後同埋幾位司儀!仲有就係,原本我冇親眼見到我都唔信,一位冇份演出嘅高層,我兩日綵排都見到佢一早企左喺度,喺現場,睇採排俾意見,最後走嗰隻,佢之前睇咗幾多晚我就唔知啦!」

志偉每次都與參與演出的藝人大合照。

志偉每次都與參與演出的藝人大合照。

志偉更不時上台指點。

志偉更不時上台指點。

他又認為大家要尊重表演者︰「我唔會評價人哋演唱會好唔好睇,但我知道做一個演唱會真係唔容易,我以前跟過郭富城、劉德華、陳奕迅、譚詠麟、張學友、黎明、等等去做無數次演唱會全程報道採訪!我會尊重所有表演者,因為我知道每一個都付出好多!」他不介意被人批評「演技差、口才唔好或者樣衰」,但絕不接受大家隨便抹煞一個節目,「每樣嘢都有人鍾意有人唔鍾意,你唔鍾意想叫想認同你?個節目我都有份做,你想我俾咩反應你,成個節目嘅人都係我朋友!個個都識十幾年!what the Fxxx!係咪有病,有人俾飛我我都會去睇個演唱會架,娛樂圈大家支持!」

衛志豪不認識MIRROR,但也祝他們演出順利。

衛志豪不認識MIRROR,但也祝他們演出順利。

他又認為娛樂圈需要百花齊放,「但最憎唯恐天下不亂」,最後他直認自己不認識MIRROR︰「我唔認識呢班後生仔,佢哋都唔會識我,但我都佩服佢哋!祝演出成功﹗如有失言請見諒﹗」

衛志豪不忿大家的演出被抹煞。

衛志豪不忿大家的演出被抹煞。

他上載網民的對話塹圖至社交平台,大表不滿。

他上載網民的對話塹圖至社交平台,大表不滿。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受