Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-14 16:26:00

中年好聲音|梁浩銓曾欠債瞓快餐店被家人趕出門 憑勤力唱到紅館

分享:

無綫歌唱真人騷《中年好聲音》昨日(12日)播出第15集,展開《十強戰!首回合生死鬥!》,12強選手將分成上下半場比賽,每場最低分就會被淘汰。36歲梁浩銓為首名出場選手,演唱《時光倒流二十年》;12強正面對唔同嘅「中年人人生課題」,梁浩銓嘅人生課題係「友誼」,基於佢年輕時曾迷失過一段時間,與大部分朋友失去聯絡,製作組特別邀請到梁浩銓過去一個好熟悉嘅神秘歌手為佢打氣。

7年前遭債主殺上屋企追數

梁浩銓早於2月份比賽時曾淚灑舞台,自爆7年前因為做生意而欠落一身債,債主殺上屋企追數,結果佢就被家人拒諸門外,窮到要瞓24小時營業快餐店,現時希望與父母修補關係:「佢哋換咗鎖唔畀我返去,當下我都好Hurt,不過好明白,係阿媽都唔想生個咁嘅仔。我就嚟做人爸爸,我覺得要解決件事,寫封信都預佢哋唔嚟,因為我最熟悉我父母性格,點知細佬突然話我知佢哋去緊TVB,我即刻心神都亂晒,咁啱當日就係譚詠麟做評判,我阿媽最鍾意就係佢,我仲唔命都畀埋佢咩?」梁媽媽於觀眾席向梁浩銓表示:「我哋放低咗,今日係嚟支持你!」,多年心結終於解開,梁浩銓及後又分享指與父母已經傾返偈同埋約好咗食飯。

16歲曾參加新秀歌唱大賽

梁浩銓16歲參選TVB全球華人新秀歌唱大賽四強止步,曾做獨立歌手,又自組製作公司。梁浩銓指呢次比賽絕對係為人生錦上添花,與認識十幾年嘅周吉佩亦敵亦友,曾經分享指自己點都要贏一次周吉佩,結果最終於《暴風女神Lorelei》贏咗對方。梁浩銓亦指由3000人去到而家12強已經好唔錯,之後結果係點已經唔重要:「肯行出去,年紀大真係唔緊要,得唔得,冇嘢可以輸。由當初我要瞓麥當勞,真係好徬徨,慢慢一步一步行返上嚟,到而家走到紅館唱歌喎!我唔會讚自己叻,但我絕對係勤力同堅持嘅人,今次除咗贏番親情,仲畀咗我做自己嘅勇氣。」

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受