Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-20 12:15:35

中年好聲音2|陳俞霏獲李佳神助攻 獲大讚定海神針

分享:
中年好聲音2|陳俞霏獲李佳神助攻 獲大讚定海神針

陳俞霏大爆發晒「俞Chill風」絕殺。

TVB歌唱真人騷《中年好聲音2》周日(21日)晚播出一集是第八部曲第二回《中一生助陣人生之歌!爭入十四強!》,15強「中二生」孖住「中一生」合唱爭入14強,分組方法是由中一生揀選想合唱的中二生。本回合同樣設有危險區,15組演唱完畢後,留在危險區的中二生將被淘汰!

沉寂多時的陳俞霏本集迎來大爆發,孖住「和音之鬼」李佳合唱《姊妹》,並在李佳神助攻下,將招牌「俞Chill風」絕殺發揮得淋漓盡致,唱跳之餘,還大晒親自創作的Rap,表現亮眼,張佳添大讚:「佳佳發揮咗定海神針作用,有李佳喺度你知道自己做緊啲咩,成首歌睇完好開心。」周國豐則說:「俞霏真係要多謝李佳,李佳出晒名好肯同埋好有能力去幫人,呢首歌其實唔係好適合去比賽,但李佳畀咗你好多自由發揮。」 

 

陳俞霏獲李佳神助攻,獲大讚定海神針。

陳俞霏獲李佳神助攻,獲大讚定海神針。

另一個最期待畫面,是有「顏志恒2.0」之稱的顏米羔與顏志恒終極合體,兩位顏氏宗親化身Band仔獻唱《幸福之歌》,激情四射的兩人唱到青筋暴現,周國豐說:「呢首歌係能量好高嘅歌,係會唱死人,米羔嘅能量釋放加上志恒嘅配合,成件事好Man。」伍仲衡則說:「米羔把聲好啱唱band sound,你把聲好有火同埋有少少反叛,唱呢首歌就好表現到你嘅態度。同埋要讚讚顏志恒,你和音進步咗好多,我記得你之前話唔識唱和音㗎喎。」

陳蒨葶曹敏寶玩跳唱曬青春活力。 「顏氏宗親」顏米羔孖顏志恒化身Band仔唱到爆青筋。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受